Gå til innhold

Skal jeg fortelle en hemmelighet?


becca72

Anbefalte innlegg

Men da er det kanskje ikke noen hemmelighet lenger da? ;-)

Jeg klarte ikke dy meg, og har tatt en cb test. Og den viste TO blå streker. Jeg måtte ikke engang studere den for å se en strek. Den er helt klart knall blå! Tilogmed på avstant! :-)

Det føles helt uvirkelig. Og jeg tør liksom ikke helt tro på at det er sant. Så jeg venter nok til i morgen før jeg tør å slippe jubelen løs. Må ha bekreftelse med blodprøven først.

Klem fra ei som sitter i en helt egen verden for øyeblikket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:o)

Gratulerer!!

MVH

Så flott - gratulerer. Hvilken rugedag er du på nå, det må jo være ca 10 dager, og da er det sikket å teste. Håper flere kommer etter om ikke så lenge!

Nyt dagen!

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en fantstisk hemmelighet som jeg er glad du ville dele med oss :-))

2 knallblå streker er ikke noe å tvile på, du kan nok juble og være glad allerede. Hvis den ene streken hadde vært meget svak så ville jeg nok ventet på blodprøven før jeg slapp gleden løs, men dette virker meeget safe Becca:-)))

Masse lykke til videre, håper du vil smitte oss med de 2 blå!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott - gratulerer. Hvilken rugedag er du på nå, det må jo være ca 10 dager, og da er det sikket å teste. Håper flere kommer etter om ikke så lenge!

Nyt dagen!

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krepsen30

Dette var en fantastisk melding Becca72, og du fortjener det så innmari godt. Utrolig, fantastisk, spennende, vannvittig, gøy og FORTJENT!

Ikke forlat oss for godt, bli med på gjengen litt til - for du er så deilig humørspreder å ha her på forumet.

Kos deg i din egen verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, becca72 - her er det ingen grunn til å tvile!

Pass godt på magen din, og deg selv, og sats på at du får sove godt om natta, nå fremover....

Blå lykkeønskninger fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig becca72!!!

Gratulere SÅÅÅÅ mye!!

Stoooor klem

Hei :-)

Jeg kommer ikke til å tro det er sant før jeg får bekreftelse i morgen. Og er blodprøven også posetiv - ja da er jeg deg evig takknemlig :-)) Er jo ikke sikkert jeg hadde klart dette uten din hjelp ;-)

Håper ikke jeg trenger flere timer hos deg ;-)

Tusen takk Hannem! STOR klem !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Becca72!

SÅ DEILIG!!!!!!!!

Er glad for at alle våkenetter, venting og spenning endelig har gitt resultater for deg!!

Er enig med de andre innleggene her om at så lenge streken er klar og tydelig så er det ikke noen tvil, men skjønner at det dog er uvirkelig....

Så kryp under dyna med viruset ditt igjen og kos deg. Du går en god og spennende tid i møte, og jeg håper at du har staket ut den blå kursen for oss andre her inne.

Enda en gang gratulerer!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye.

Håper det går bra videre.

Hvis du leser ditt innlegg lengre ned på hovedsiden, ser du hvordan det gikk med meg.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hemmeligheten kunne du trygt dele med oss. Så kjekt da. Gratulerer så mye. Forstår godt at du vil vente til blodprøven, men husk at testen ikke slår ut hvis du ikke produserer hCg.

GRATLA!!! :o))

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Jeg kommer ikke til å tro det er sant før jeg får bekreftelse i morgen. Og er blodprøven også posetiv - ja da er jeg deg evig takknemlig :-)) Er jo ikke sikkert jeg hadde klart dette uten din hjelp ;-)

Håper ikke jeg trenger flere timer hos deg ;-)

Tusen takk Hannem! STOR klem !

Du FÅR ikke noen flere timer hos meg heller ;-)))

Vil ikke se deg igjen annet enn om du trenger litt behandling for å roe ned og forebygge litt plager i forhold til ditt 9. mnd. lange svangerskap... (det er forresten noe å tenke på) men vi kan heller prate om det på telefonen en dag.

Ønsker deg virkelig lykke til becca, dette fortjente du. Se nå til å bli kvitt viruset ditt og bli fort bra igjen.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Jeg kommer ikke til å tro det er sant før jeg får bekreftelse i morgen. Og er blodprøven også posetiv - ja da er jeg deg evig takknemlig :-)) Er jo ikke sikkert jeg hadde klart dette uten din hjelp ;-)

Håper ikke jeg trenger flere timer hos deg ;-)

Tusen takk Hannem! STOR klem !

Du FÅR ikke noen flere timer hos meg heller ;-)))

Vil ikke se deg igjen annet enn om du trenger litt behandling for å roe ned og forebygge litt plager i forhold til ditt 9. mnd. lange svangerskap... (det er forresten noe å tenke på) men vi kan heller prate om det på telefonen en dag.

Ønsker deg virkelig lykke til becca, dette fortjente du. Se nå til å bli kvitt viruset ditt og bli fort bra igjen.

Og takk selv for at du holder statistikken min oppe.. ;-))

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye.

Håper det går bra videre.

Hvis du leser ditt innlegg lengre ned på hovedsiden, ser du hvordan det gikk med meg.

Vennlig hilsen

ÅÅÅÅÅ!

Gratulerer!!! Vi reiser til Danmark til helga og håper du har startet en blå bølge:-)

Lykke til!

Klem fra 8848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI!!!!!!!!!!

Gratulerer så mye.Det var virkelig en kjempenyhet.Pass godt på deg selv og kos deg med magen din!!!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...