Glitter Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Forrige syklus var på 6-7 uker og nå har det hittil gått 8 uker uten tegn til at den er på vei. Kan det være vekttap? Har mistet mensen av det før, men da var jeg jo tynn. Skal til gynekolog i februar så får sjekket meg da, men det er jo lenge til. Hva annet kan være årsak til uteblitt mens? Ungen hadde vært året gammel hadde det vært pga graviditet. Endret 2 timer siden av Glitter 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Glitter skrev (Akkurat nå): Forrige syklus var på 6-7 uker og nå har det hittil gått 8 uker uten tegn til at den er på vei. Kan det være vekttap? Har mistet mensen av det før, men da var jeg jo tynn. Skal til gynekolog i februar så får sjekket meg da, men det er jo lenge siden. Hva annet kan være årsak til uteblitt mens? Ungen hadde vært året gammel hadde det vært pga graviditet. Hvor gammel er du? Kan det være begynnende overgangsalder? Anonymkode: a6594...271 0 Siter
Glitter Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor gammel er du? Kan det være begynnende overgangsalder? Anonymkode: a6594...271 Er 35 om en uke. Det var da veldig tidlig i så fall. Min mor fikk overgangsalder til normal tid. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Glitter skrev (5 minutter siden): Er 35 om en uke. Det var da veldig tidlig i så fall. Min mor fikk overgangsalder til normal tid. Ja det høres ikke ut som den nei. Men husk at innimellom kan syklusen være litt ustabil, det kan være mange ting som påvirker systemet vårt. Den kommer nok snart skal du se. Anonymkode: a6594...271 0 Siter
Glitter Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja det høres ikke ut som den nei. Men husk at innimellom kan syklusen være litt ustabil, det kan være mange ting som påvirker systemet vårt. Den kommer nok snart skal du se. Anonymkode: a6594...271 Ja. Det gjør sikkert det. 0 Siter
frosken Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (38 minutter siden): Forrige syklus var på 6-7 uker og nå har det hittil gått 8 uker uten tegn til at den er på vei. Kan det være vekttap? Har mistet mensen av det før, men da var jeg jo tynn. Skal til gynekolog i februar så får sjekket meg da, men det er jo lenge til. Hva annet kan være årsak til uteblitt mens? Ungen hadde vært året gammel hadde det vært pga graviditet. Kan være bivirkning av xeplion, er beskrevet i felleskatalogen. . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.