Gå til innhold

Farlig å sove med armene over hodet?


Gjest Samura

Anbefalte innlegg

Gjest Samura

Våkner hver morgen med armene over hodet. Har imidlertid hørt at det er farlig da det kan skape forkalkninger i skulderen og at man i verste fall må opereres.

Vet noen noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er i det hele tatt farlig å leve, en kan dø av det !

Mvh

Livet er nok farligere enn som så. En dør _garantert_ av det. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er nok farligere enn som så. En dør _garantert_ av det. ;-)

Du har selvfølgelig helt rett, men det finnes de som tror de skal slippe!........Michael Jackson fks......:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt nyskjerrig på hvordan du i så fall skulle unngå det?

Jeg mener når du sover "sveiver" kroppen rundt av seg selv! Da må du jo knyte fast armene i senga da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovna en gang med armen over hodet.

Våkna midt på natta av at jeg hadde en iskald hånd over panna (selvfølgelig armen min som hadde dovna helt bort), men det tenkte jeg ikke på akkurat da. Tok den andre armen (som ikke sov) og slang den sovende armen vekk og tenkte at det var rart armen til mannen min var så iskald. Kanskje han var død. I samme øyeblikket kom jeg på at han faktisk var i Bergen, og ikke i samme seng, så det måtte være en ANNENS død arm i senga. SKREKK OG GRU!!!!

Alt dette skjedde i løpet av noen sekunder, men fytterakkern så skvetten jeg ble.

Prøvde fortvila å reise meg opp for å skru på lyset, men den sovende armen ville ikke bære meg så jeg bare ramla ned på denne døde kjøttklumpen hele tiden (hadde enda ikke forstått at det var min sovende arm).

Trøste og bære. Kasta meg ut av seng og fikk skrudd på taklyset, og så passe dum ut der jeg sto med skrekk i blikket og en (nå) halvsovende arme hengende rett ned.

Ja, det er farlig å sovne med armen over hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...