Gå til innhold

Hvordan var jula for deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du en fin jul eller dårlig jul? 

Anonymkode: 58d8a...915

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jula ble fin, trivelig, litt hektisk slik det skal være og deilig når gjestene dro og julefreden senket seg. ❤️ Fikk fine gaver og de gavene jeg ga bort fikk jeg også mange glade tilbakemeldinger på, det er koselig. I dag har vi vært på koselig og kjempegod julelunsj hos familie, trivelig. Værmessig kunne det nesten ikke vært verre, men vi koser oss inne og spiser alt for mye godis. :D 

Skrevet

Jula er da ikke over. Det har gått fint så langt, og jeg regner med at fortsettelsen blir likedan. 

Skrevet

Er enig med @Vendi , jula er da ikke over helt ennå.  Hadde det fint de første juledagene og har det fint nå. Har besøk som blir til over nyttår. 

Nicklusheletida
Skrevet

Jula er ikke over enda. Ungdommen blir her på hytta til 30 des. Vi har vært på skitur i dag. Vi har brukt bålpanna ute og vi har spilt spill. Vi har det veldig fint.

Akkurat nå driver de med et DJ- anlegg i stua som kjæresten til yngstedatteren har tatt med seg. Lydnivået er høyt. Det spilles slik type musikk som er gøy å høre på en liten stund, men nå etter 2 timer, kjenner jeg meg gammel .😱 Men jeg holder ut og klager ikke.

Jeg vet at der fremme venter en lang og rolig nyttårshelg for meg og samboer :)

Skrevet

Jeg har veldig mye å være takknemlig for og jeg har hatt en fin jul tross de psykiske helseplager jeg strever med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...