Gå til innhold

Når man begynner å tro at alle menn "egentlig" er overgripere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo tabu å ha slike tanker. Men må innrømme at jeg har slitt med dette i mange år. Kommer av en lang historie med seksuelle overtredelser fra 13 års alder på min kropp. Samt fordi begge mine farsfigurer var overgripere det lite av de foran nevnte overtredelser kom fra disse, noe allikevel. Har opplevd å bli seksuelt misbrukt av partnere. Og opplevd menn som vil si slike ting som " pappas lille jente" i senga. Opplevd at menn vil ha sex og blir spesielt tennt hvis jeg er i sårbar tilstand. 

På grunn av alt dette har nok hjernen min blitt " skadet". Ser på dette som den naturlige tilstanden for menn og at de bare trykker ned dette og lykkes med det i varierende grad. Og hvordan har dette utspilt seg i mindre utviklede samfunn?  Er det mer overgrep eller mindre? 

Noen som kan si noe for å få meg på andre tanker. Overbevise meg om at det jeg sier er feil? Jeg har ikke lyst til å være så negativ om 50% av verdens befolkning. 

Anonymkode: 0be99...407

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i alle fall mann og har aldri begått et overgrep mot noen. Men det er ikke rart at du får sånne tanker når du har hatt så forferdelige erfaringer med menn. Det du har opplevd, støtter jo opp om tankene dine.

stjernestøv
Skrevet

Jeg trodde før at alle var overgripere, kvinnene i barnehagen til barna og. Ikke en god følelse og man blir paranoid og må passe på barna. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...