AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har iphone xs og den er treig fordi jeg har oppdatert den. mange sier «kjøp den nyeste da har du den lengst». Men hva menes med at man har den lengst? Dette kommer vel an på hvor mye du oppdaterer. Du kan ha alle like lenge. Nyeste er uaktuelt, synes det er overpriset. Jeg vet ikke engang om man betaler for merket. Jeg hadde sett på iphone 15. De blir lettere etter 15, de eldre er tyngre. Så tenkte 16pro, men lurer også på om det er verdt det. Og så vet jeg ikke om jeg skal gå for pro eller pro max…. har vanlig xs nå og av og til synes jeg den er liten, av og til passe. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 711e6...58c 0 Siter
slabbedask Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 27 minutes ago, AnonymBruker said: Har iphone xs og den er treig fordi jeg har oppdatert den. mange sier «kjøp den nyeste da har du den lengst». Men hva menes med at man har den lengst? Dette kommer vel an på hvor mye du oppdaterer. Du kan ha alle like lenge. Nyeste er uaktuelt, synes det er overpriset. Jeg vet ikke engang om man betaler for merket. Jeg hadde sett på iphone 15. De blir lettere etter 15, de eldre er tyngre. Så tenkte 16pro, men lurer også på om det er verdt det. Og så vet jeg ikke om jeg skal gå for pro eller pro max…. har vanlig xs nå og av og til synes jeg den er liten, av og til passe. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 711e6...58c Kjøpt en Android-telefon. 1 Siter
emilie321 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Har iphone xs og den er treig fordi jeg har oppdatert den. mange sier «kjøp den nyeste da har du den lengst». Men hva menes med at man har den lengst? Dette kommer vel an på hvor mye du oppdaterer. Du kan ha alle like lenge. Nyeste er uaktuelt, synes det er overpriset. Jeg vet ikke engang om man betaler for merket. Jeg hadde sett på iphone 15. De blir lettere etter 15, de eldre er tyngre. Så tenkte 16pro, men lurer også på om det er verdt det. Og så vet jeg ikke om jeg skal gå for pro eller pro max…. har vanlig xs nå og av og til synes jeg den er liten, av og til passe. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 711e6...58c Har selv akkurat kjøpt en samsung galaxy A56 til 5000,- , men har ikke fått begynt å bruke den ennå. Har en A52 nå som har vært bra nok for meg iallefall (den har begynt å tulle litt, så derfor bytter jeg den) 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 29 minutter siden Skrevet 29 minutter siden Jeg holder meg til iPhone og ikke Android fordi det er så sømløst integrert når jeg bruker Mac. Hvis det ikke er viktig er sikkert Android like bra, hadde det selv noen ganger før. Gikk nettopp fra en iPhone 13 mini til en iPhone 17, men foretrekker vel fortsatt 13 på mange måter, og den er ikke betydelig treigere. Sida du er vant til liten telefon kan kanskje en 13 mini være noe, hvis du får tak i brukt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.