Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen nyttårsforsetter for neste år? Eller noen mål for året som kommer?

Har du hatt noen nyttårsforsetter som faktisk har fungert tidligere?

Jeg kan starte: I 2026 håper jeg å bli mindre mobilavhengig. Målet for året er å bestå eksamenene jeg skal ha.

Et år hadde jeg som nyttårsforsett å «gå utenfor boksen». Det startet med å begynne å drikke vann med bobler, noe jeg aldri hadde likt før, og så eskalerte det noe vanvittig etter det, så det fungerte faktisk litt for godt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal blant annet komme i bedre fysisk form slik at det skal bli lettere å delta på en bestemt ferietur med døtrene til sommeren. 

Skrevet

Jeg har satt meg noen mål/ønsker for 2026:

* Jeg vil fortsette med styrketrening 2-3 ganger i uka. Det har jeg holdt på med i 5-6 år, og det er tilfredsstillende å kjenne at jeg opplever meg selv som et menneske som trener, og at det gjør kroppen min godt ❤️

* Jeg vil spise og drikke mindre usunt i uka. Dette nyttårsforsettet har jeg hatt mange ganger uten at det har funket noe særlig, så jeg har ikke helt troen på det...

* 2026 skal være året der jeg tar opp igjen pianospillingen! Må bare rydde pianorommet først 🤪

*Jeg vil lese mer, strikke mer og skrelle mindre på mobilen!

Nicklusheletida
Skrevet
påskelilje skrev (48 minutter siden):

Jeg har satt meg noen mål/ønsker for 2026:

* Jeg vil fortsette med styrketrening 2-3 ganger i uka. Det har jeg holdt på med i 5-6 år, og det er tilfredsstillende å kjenne at jeg opplever meg selv som et menneske som trener, og at det gjør kroppen min godt ❤️

* Jeg vil spise og drikke mindre usunt i uka. Dette nyttårsforsettet har jeg hatt mange ganger uten at det har funket noe særlig, så jeg har ikke helt troen på det...

* 2026 skal være året der jeg tar opp igjen pianospillingen! Må bare rydde pianorommet først 🤪

*Jeg vil lese mer, strikke mer og skrelle mindre på mobilen!

Jaaa, piano må du ta opp igjen :)

Datteren skal også kjøpe seg piano og ta det opp igjen nå. Hun har ikke spilt siden hun flyttet for å studere. Blir spennende å se om hun kan bli like god igjen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...