Gå til innhold

"Hete" sexscener i BB


Gjest Tull & Tøys

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest en mor

Nei det blir jeg virkelig ikke. Jeg har forresten ikke sett noe sex, det eneste jeg har sett er ei dyne som går opp og ned. Hva som er så støtende med det kan jeg ikke fatte. Min 10 åring var tilfeldigvis nede i stuen akkurat da den scenen pågikk. Hun lurte på hva som skjedde, og da sa jeg det. "De bare koser seg litt". Hun bare fniste og sa: "Åjaaaa...sånn som du og pappa gjør"....også fniste hun mer, og gikk og la seg. Skadet jeg datteren min ved å la henne se ei dynes om gikk opp og ned, eller ved å fortelle henne at de som lå under dynen koste med hverandre? Eg berre spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det blir jeg virkelig ikke. Jeg har forresten ikke sett noe sex, det eneste jeg har sett er ei dyne som går opp og ned. Hva som er så støtende med det kan jeg ikke fatte. Min 10 åring var tilfeldigvis nede i stuen akkurat da den scenen pågikk. Hun lurte på hva som skjedde, og da sa jeg det. "De bare koser seg litt". Hun bare fniste og sa: "Åjaaaa...sånn som du og pappa gjør"....også fniste hun mer, og gikk og la seg. Skadet jeg datteren min ved å la henne se ei dynes om gikk opp og ned, eller ved å fortelle henne at de som lå under dynen koste med hverandre? Eg berre spør.

Hei!Eg må bare si at B.B var mye verre ifjor,når det gjelder sexscener.Det er egentlig like mye sånt i ceasar,og andre såpeserier o.l.Eg blir ikke brydd av å se på det!Har en datter på 11,hun bryr seg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte jo danne meg et kjapt overblikk over disse personlighetene i BB. Jeg blir støtt og ille berørt av programmet. Jeg blir selvsagt også støtt av å se på ei dame som ser ut som hun er designet på i vaskehallen på Statoil på Furuset. Hadde jeg sett sexscenene hadde jeg helt sikkert blitt syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

Ærlig banan....Skjønner ikke hvorfor folk henger seg opp i det jeg! Krig og vold, blod, gørr og lik kan de vise på tv'n! Men gud forby at noen skal se ei dyne som beveger seg opp å ned!!!! Har man ikke no å henge seg opp i, så lager man seg noe å henge seg oppi!! Enda så mange fine bjørketrær d finns...

Hjølpe me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehh står at de sender det kl 20. Men jeg mener da at jeg ser på BB kl 20 30 hver kveld. Og at det varer til 2130. Er jeg helt på bærtur eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehh står at de sender det kl 20. Men jeg mener da at jeg ser på BB kl 20 30 hver kveld. Og at det varer til 2130. Er jeg helt på bærtur eller?

Nei på bærtur er du ikke.....Det er kun på torsdagene at det begynner klokka 20.00 for direktesendinga begynner klokka 21.00! Vet sånt jeg, for jeg ser på det sånn innimellom! Kan ikke si at de sex scenene plaga meg så veldig mye igrunn! Skjedde da ikke noe der som er unormalt etter min mening hvertfall.....Eller er det bare jeg som er helt rar????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, herregud - det er da ærlig talt ikke noe å bråke opp om det, vel?

Ingen som reagerer på alle voldsscenene i nyhetene osv, eller på andre filmer, men sex - det er fysj fysj, og her må man reagere! *rister på hodet*

Bedre med sex enn vold, vel? Og hva som er så skadelig for barn å se dynebevegelser, skjønner ikke jeg. Man ser jo ikke akkurat nakne kropper heller, da.

Er det så mye bedre for barna å se at de driter seg ut og fucker opp stemningen i fylla, enn at de koser seg litt?

Forøvrig er det foreldres ansvar å passe på hva små barn ser på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...