Gå til innhold

Forumianer mail - sletting


Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

Hadde merka noen hundre mailer fra innboksen i forumianeren for sletting, men ingenting skjer. Er det noe hokus pokus man kan gjøre eller det det rett og slett for mange mailer? Har også forsøkt å taste delete + å flytte til annen mappe.

Noen????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testa min forumianermail her nå..

Øverst på siden klikka jeg på "Velg alt", (alle mail ble markert med en hake) og så Slett. Da forsvant det fra Innboksen...

Så gikk jeg inn til:

"Mapper", --> "Søppelkurv"

og gjorde det samme der.

Velg alt, og Slett.

Det forsvant fra min mailboks da iallfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg testa min forumianermail her nå..

Øverst på siden klikka jeg på "Velg alt", (alle mail ble markert med en hake) og så Slett. Da forsvant det fra Innboksen...

Så gikk jeg inn til:

"Mapper", --> "Søppelkurv"

og gjorde det samme der.

Velg alt, og Slett.

Det forsvant fra min mailboks da iallfall....

Det er akkurat det som IKKE går, har forsøkt flere ganger i løpet av dagen. Nå har forumianeren vært noe treig her i dag, men likavel. Får bare prøver igjen i morgen, og heller kontakte webbisen der hvis det ikke funker.

Mens jeg har deg her; har ikke du fått en liten utfordring av meg?! Merka Fight Club i innboksen din, he he. Jeg er på poengjakt, vil gjerne ha noe himkok. Svare på utfordringa - og så utfordre tilbake! JA? ;-)

Tror helt sikkert at man kan vinne en Harley på de greiene der.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det som IKKE går, har forsøkt flere ganger i løpet av dagen. Nå har forumianeren vært noe treig her i dag, men likavel. Får bare prøver igjen i morgen, og heller kontakte webbisen der hvis det ikke funker.

Mens jeg har deg her; har ikke du fått en liten utfordring av meg?! Merka Fight Club i innboksen din, he he. Jeg er på poengjakt, vil gjerne ha noe himkok. Svare på utfordringa - og så utfordre tilbake! JA? ;-)

Tror helt sikkert at man kan vinne en Harley på de greiene der.....

Joda, har fått denFight Club greia.:-)

Jeg så jeg måtte logge meg inn med mailadresse... Regner med den blir fiska opp av "et-eller-annet" så jeg droppa det..

Jeg får nok spam-mail som det er..:-O

..er det det som er foran @'n i mailadressa som blir brukernavnet ell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Joda, har fått denFight Club greia.:-)

Jeg så jeg måtte logge meg inn med mailadresse... Regner med den blir fiska opp av "et-eller-annet" så jeg droppa det..

Jeg får nok spam-mail som det er..:-O

..er det det som er foran @'n i mailadressa som blir brukernavnet ell?

Nei, du velger det selv. Du kan også velge om du vil utfordres fra den offisielle rankinglista, motta mail med utfordringer eller utfordres i det hele tatt. Bare gå inn på "Settings" og hak av.

Er så gøy atte! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du velger det selv. Du kan også velge om du vil utfordres fra den offisielle rankinglista, motta mail med utfordringer eller utfordres i det hele tatt. Bare gå inn på "Settings" og hak av.

Er så gøy atte! ;-)

Jeg gikk på den linken du sendte meg, og fikk opp 4 figurer.. Klikka på en av dem, og det starta noe "skyggeboksing"..??

Ugg, tror jeg står over, iallfall i dag...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Jeg gikk på den linken du sendte meg, og fikk opp 4 figurer.. Klikka på en av dem, og det starta noe "skyggeboksing"..??

Ugg, tror jeg står over, iallfall i dag...*s*

PINGLE! ;-)

Det er meninga du skal velge en av de figurene. Så velger du 6 angrep; lave, i midten eller høye slag/spark. Deretter velger du forsvar på samme måte. Så skriver du inn seiersropet ditt, og når bildet er lasta ned, så klikker du på start.

Og så er slåssinga i gang. kan bare lene deg tilbake og være tilskuer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PINGLE! ;-)

Det er meninga du skal velge en av de figurene. Så velger du 6 angrep; lave, i midten eller høye slag/spark. Deretter velger du forsvar på samme måte. Så skriver du inn seiersropet ditt, og når bildet er lasta ned, så klikker du på start.

Og så er slåssinga i gang. kan bare lene deg tilbake og være tilskuer.

ÅÅååå, men må jeg ikke registrere meg om jeg bruker linken jeg fikk av deg??

Pingle, jeg??....bærre vent....men det blir ikke i kveld... ser på klokka, skal opp kl 06.00.... Fint vær blir det i morra også, og da blir det mc på jobb...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

ÅÅååå, men må jeg ikke registrere meg om jeg bruker linken jeg fikk av deg??

Pingle, jeg??....bærre vent....men det blir ikke i kveld... ser på klokka, skal opp kl 06.00.... Fint vær blir det i morra også, og da blir det mc på jobb...*s*

Gøy å trekke litt i deg, vettu! ;-) Det stemmer at du må registrere deg med mailadresse + valgfritt passord. Du kan imidlertid velge om du vil ha mailadressa di lagt ut på rankinglista.

Kjør pent i morra da! Natta. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å trekke litt i deg, vettu! ;-) Det stemmer at du må registrere deg med mailadresse + valgfritt passord. Du kan imidlertid velge om du vil ha mailadressa di lagt ut på rankinglista.

Kjør pent i morra da! Natta. :-)

.trekke i meg???...hmm...har ikke noe du kan dra i...*LOL*...

Natta....;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...