emilie321 Skrevet i går, 21:35 Skrevet i går, 21:35 Lurer på om jeg har fått kuldeeksem i ansiktet. Det ser ut som at jeg er lett solbrent og det har bittelitt vabler. Det svir også. Det hjelper noe å smøre med ansiktskrem, men bare en stund. Tror jeg har smurt meg nesten 8 ganger i dag. Har kjøpt en nattkrem som jo er fetere og som jeg skal bruke i kveld. Kanskje den hjelper bedre. Det er første gangen jeg har dette og vet jo ikke om det er kuldeeksem, men tror det kan være det. Noen som har noen råd utenom å smøre og smøre? 0 Siter
Kayia Skrevet i går, 23:06 Skrevet i går, 23:06 emilie321 skrev (1 time siden): Lurer på om jeg har fått kuldeeksem i ansiktet. Det ser ut som at jeg er lett solbrent og det har bittelitt vabler. Det svir også. Det hjelper noe å smøre med ansiktskrem, men bare en stund. Tror jeg har smurt meg nesten 8 ganger i dag. Har kjøpt en nattkrem som jo er fetere og som jeg skal bruke i kveld. Kanskje den hjelper bedre. Det er første gangen jeg har dette og vet jo ikke om det er kuldeeksem, men tror det kan være det. Noen som har noen råd utenom å smøre og smøre? Jeg vet ikke hva du har smurt deg med, men det viktigste for kuldesensitiv hud er å bruke oljebasert krem, a l d r i vannbasert krem. Spør på apoteket, det finnes flere gode kuldekremer på markedet. 0 Siter
emilie321 Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden Kayia skrev (3 timer siden): Jeg vet ikke hva du har smurt deg med, men det viktigste for kuldesensitiv hud er å bruke oljebasert krem, a l d r i vannbasert krem. Spør på apoteket, det finnes flere gode kuldekremer på markedet. Takk! Det visste jeg ikke. Det er jo første gangen jeg har det sånn og det tok litt tid før jeg skjønte at det kunne være kuldeeksem. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.