Gå til innhold

Bollefeitaene, Fenrisulven og de andre slankerene....


Lynx

Anbefalte innlegg

Denne uka skal jeg for en gangs skyld være først ute - og det er _ikke_ fordi jeg er fornøyd med meg selv. Tvert imot, jeg vurderer å gjøre som husnissen Noldus i Harry Potter - klemme ørene mine i døra til straff.

Jeg har nemlig prestert å legge på meg et halvt kilo den siste uka. Hvordan det henger i hop vet jeg ikke, for jeg har ikke hatt noen store utskeielser, men det er vel generelt for mange godsaker og for lite trim. Fy skamme meg - jeg som har kjøpt ny bikini og alt.

Vel, her er det full skjerpings. Neste uke _skal_ det i alle fall ha gått riktig vei! Det er utrolig at det skal være lettere å motivere seg for å gå ned 20 kg enn 2, men sånn er det i alle fall i mitt tilfelle.

Sånn: nå er det deres tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi to om det!

Jeg var såå fornøyd som hadde tatt av over 4 kg på uker forrige uke....

Nå har jeg gått opp 2 kg på en uke !!

rett før jeg gir opp....har ikke forandret noen av matvanene eller noe!

Jaja ; lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollefeita 3 kanskje

Det gikk skeis med meg denne uken også, men det visste jeg vel alt for godt.

Jeg har nemlig vært på kurs denne uken i forbindelse med jobb.

Bodde på Scandic Hotel Triaden fra tirsdagmorgen til fredagettermiddag, og DER har de masse god mat der :o).

Frokosten var "normal", i ti-tiden var det pause, da stod de å stekte vafler i resepsjonen til oss, og JEG klarer iallefall ikke å få forbi den fristelsen.

Lunchbordet var bare helt fantastiskt, SÅ mye å velge mellom, puuuuuhhh ikke bare bare for en GR-deltager å bo der nei.

På ettermiddagen var det igjen pause fra forelesninger, det var alltid kaker til kaffen da, de klarte jeg å stå over :o), da vi skulle inn igjen etter noen trekk med røyk, hadde de den ene dagen satt opp ett bord m/smågodt som vi kunne ta med oss, det klarte jeg også å stå over, den andre dagen var det softice-maskin (!!!!!) der, den stod fremme til middagen, joda jeg klarte å stå over den fristelsen også.

Jeg hadde liksom "bestemt meg for "at denne uken kommer jeg til å legge på meg, og det skal være av mat. Så jeg sparte fristelseskcaloriene til middagen, hvor jeg da i tillegg til mat, unnte meg dessert (nyyyyydelig karamellpudding som jeg er så glad i).

Da jeg kom på kurs i går var det +0,4, så egentlig er jeg kjempefornøyd at det ikke var mer.

MEN jeg MÅ bare fortelle dere om venninnen min som også går på kurs, hun hadde gått ned 2,7 kilo på EN uke hun !!!!

Så nå går jeg på med godt mot igjen, EN uke igjen nå av hele kurset mitt, og jeg er 9,6 kilo mindre enn for 16 uker siden.

Jeg har enda mange kilo å gå ned, men akkurat nå orker jeg ikke mer GR-opplegg. Får se om jeg kaster meg på et kurs igjen til høsten, håper motivasjonen til mer kursing er på plass igjen da.

Lykke til dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fenrisulven

-1,3 og det er jeg meget fornøyd med, har kost meg en del i uka som har gått.

Slanket vekk totalt 9 kilo på 6 uker, men det ennå noen dvs. en del kilo igjen til jeg er i mål.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her er det vel + 2 kilo eller noe sånt. Det må være noe som ligger i luften, siden det har vært ganske dårlig for de fleste her. Men, man kan da ikke gi opp av den grunn.

Tenk at dersom jeg bare hadde fortsatt å gå ned, så hadde jeg vært ferdig nå. Og da hadde jeg ikke trengt å skrive inn her. Tenk så kjedelig å ikke dele flere erfaringer da!! Nei her gjelder det å drøye tiden litt. Det er ikke sunt å slanke seg for fort. hehe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Du vil klemme ørene dine i døra fordi du har, la meg se...eeeh... lagt på deg et halvt kilo?

Tør knapt tenke på hvor hardt du straffer deg selv hvis du gjør noe VIRKELIG ille...

Eller om du hadde... gud forby... lagt på deg ET HELT kilo!!! Tør ikke tenke på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vil klemme ørene dine i døra fordi du har, la meg se...eeeh... lagt på deg et halvt kilo?

Tør knapt tenke på hvor hardt du straffer deg selv hvis du gjør noe VIRKELIG ille...

Eller om du hadde... gud forby... lagt på deg ET HELT kilo!!! Tør ikke tenke på det...

Det var en _spøk_, kjære deg, og det tror jeg forhåpentligvis de andre skjønte!!

Faktisk har jeg veid over tjue kilo mer enn jeg gjør nå, og ørene er fortsatt intakt ;-p.

Dessuten - kan du ikke bruke nicket ditt, da - hvis du har et? Det er mye morsommere å forholde seg til folk som undertegner......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...