Gå til innhold

Silikon

Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg vurderer å forstørre brystene mine. Jeg syns de er veldig, veldig små, men jeg lurer på hvordan brystene mine vil være dersom jeg senere ønsker å fjerne silikonen. Brystene mine er runde og velformede, er veldig fornøyd med dem slik, men de er så veldig små...vil de fortsatt ha den formen dersom jeg senere fjerner silikonen? Er det stor sjangs for å få "harde kapsler"? Kan man ha silikon så lenge man vil? Når pleier man å velge å ta dem ut (gjennomsnitt ca.)? Vil arrene vise godt slik at man ser at jeg har forstørret brystene? Håper jeg kan få svar på disse spørsmålene!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49875-silikon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Suziquatro

Hei!

Du lurte på veldig mye, gå inn på web sidene til en klinikk i Norge, der står svaret på det meste du lurer på.

Vanskelig å si hvilken form du vil få hvis du fjerner silikonen. Det tror jeg er veldig individuelt, og kommer an på mengden silikon, vekt økning/minskning, amming osv.

Sjangsen for harde kapsler ligger på mellom 3-7% etter at de begynte med ru proteser.

Mange leverandører garanterer protesene i 10 år, men noen leger sier at de kan sitte inne til det evt. blir problemer.

Tror ikke så mange som først har fått silikon ønsker å fjerne dem. Da setter de evt. inn nye kanskje større.

Det med arr er også veldig individuelt. Noen danner "styggere" arr en andre. Noen syr, noen taper sårene, men snittet legges somregel under puppen der hvor det syns minst.

Sjekk en av sidene til plastikkirurgene, så får du flere svar.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49875-silikon/#findComment-195030
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...