Gå til innhold

Hundefoooolk !!!!!!!!


Wulfi

Anbefalte innlegg

Kom igjen hundefolk , gi meg ØRTEN gode grunner til at jeg IKKE kan ha en Alaskan Malamute !!!!!!!!!!!!! Overbevis meg om at det er totalt tullete å tenke på det , selv om jeg ville hatt nesten daglig kontakt med hundeinstruktør fra hundepensjonatet !

Min venninne har akkurat fått inn en Alaskan Malamute tispe til omplassering.....*hulk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En jævla god grunn: ARBEIDSBIKKJE! :0)

Den trenger masse trim og jevnlig dressur, samt at den helst vil ha en oppgave å utføre her i livet. Trekke, bære, leite etc.

Den har tung tykk pels, krever masse stell og pass. Blir fort for varm av seg til å være innendørs.

Trives ikke med å "sitte på ræva" og se pen ut.

Med mindre dette eksemplaret er makelig anlagt da ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg DIGGER Alaskan Malamute!! De er så fine. Jeg simpelten ELSKER de bikkjene.

Men det var vel ikke det du ville høre?

Al. Malamuten har et skikkelig jaktinnstinkt. Spiser sauer, rådyrkalver, fugler osv. Derfor må du nesten alltid gå med de i bånd. Det er skikkelig kjipt spør du meg. Derfor vil jeg aldri ha en slik hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du Toril? Hun er digg!

Selvsagt kjenner jeg Torhild !!! hesten står på stallen på gården der oppe ,og jeg er hos Torhild og drikker kaffe og sitter og "slarver" flere ganger i uka. Torhild er absolutt DIGG ja !!! :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg DIGGER Alaskan Malamute!! De er så fine. Jeg simpelten ELSKER de bikkjene.

Men det var vel ikke det du ville høre?

Al. Malamuten har et skikkelig jaktinnstinkt. Spiser sauer, rådyrkalver, fugler osv. Derfor må du nesten alltid gå med de i bånd. Det er skikkelig kjipt spør du meg. Derfor vil jeg aldri ha en slik hund.

Ja ,det der med sauer er egentlig den beste grunnen! Og at vi (og alle naboene) har katter dah.... Kanskje ikke en bra kombinasjon nei :-/

Men flotte er de ja..... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bare GLEMME å ta noe sånt med på hytta eller campingvogna!!!!!

*trøster Gunnar*

*LOL* Ja det var det første jeg sa til Torhild: "Apache hadde jo trengt en campingvogn for seg selv jo !" He,he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...