Gå til innhold

Grønt hår med Wella


Gjest grønnskolling

Anbefalte innlegg

Gjest grønnskolling

Jeg stripet håret for tre måneder siden. Har alltid brukt herbal shampoo. Gikk over til Define, og det gikk strålende. MEN så skulle jeg prøve den nye Wella Vivality. Har brukt den i to uker nå, og håret har blitt GRØNT i tuppene der det er bleket! Hjelpemeg! Jeg har _ikke_ badet i klor eller tatt solarium heller.

Jobber på et sted de selger kosmetikk, og snakket med salgskonsulenten fra Wella. Men han bare spøkte det bort.

Kan det være shampoen eller? Og hva skal jeg gjør med mitt vakre grønne hår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest grønnskolling

Høyt kobberinnhold i vannet ? Eller en spøkefugl i nærområdet ?

Jeg har jo bodd her i 4 måneder, og det er kun de siste ukene jeg har fått sånt hår. TILFELDIGVIS da jeg begynte med wellaen.

Spøkefugl? Hva skulle de har gjort? Konditorfarge i shampoen, kanskje? Det ville jeg jo sett.

Tror jeg skal gå til sak mot wella hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vestlandsfanden

Jeg har jo bodd her i 4 måneder, og det er kun de siste ukene jeg har fått sånt hår. TILFELDIGVIS da jeg begynte med wellaen.

Spøkefugl? Hva skulle de har gjort? Konditorfarge i shampoen, kanskje? Det ville jeg jo sett.

Tror jeg skal gå til sak mot wella hehe

Regner med at sjampoen er grønn...Bleket hår suger til seg grønnfargen.Du kan prøve med en rød sjampo(rødt motvirker grønt,men du får ikke rødt hår.)Etterpå,når du har fått orden på håret ,bør du velge en blå eller lilla sjampo.Den bevarer det lyse håret!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønnskolling

Regner med at sjampoen er grønn...Bleket hår suger til seg grønnfargen.Du kan prøve med en rød sjampo(rødt motvirker grønt,men du får ikke rødt hår.)Etterpå,når du har fått orden på håret ,bør du velge en blå eller lilla sjampo.Den bevarer det lyse håret!

Lykke til!

shampoen er helt hvit. Hvilke shampoer er rød da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vestlandsfanden

shampoen er helt hvit. Hvilke shampoer er rød da?

Dersom sjampoen er hvit,vet jeg ikke hva som har gjordt det slik.Det jeg vet er at rødt opphever grønt....Spør frisøren din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo bodd her i 4 måneder, og det er kun de siste ukene jeg har fått sånt hår. TILFELDIGVIS da jeg begynte med wellaen.

Spøkefugl? Hva skulle de har gjort? Konditorfarge i shampoen, kanskje? Det ville jeg jo sett.

Tror jeg skal gå til sak mot wella hehe

Har hørt om lignende før, så det er sikkert shampoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis kan han wella-fyren berre *spöke* det bort? Utilsikta grönt hår er da ikkje noko morsomt å få?!?

Noko löysing har eg dessverre ikkje. Men det burde *han* hatt. Eller sagt unnskyld, vi skal kompensere deg for dine plager.

Meiner no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønnskolling

Dersom sjampoen er hvit,vet jeg ikke hva som har gjordt det slik.Det jeg vet er at rødt opphever grønt....Spør frisøren din?

Sender regningen til wella... neida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønnskolling

Har hørt om lignende før, så det er sikkert shampoen.

Men hva kan jeg gjøre med det da? Det har jo ødelagt håret mitt. Wella burde jo stille seg til ansvar, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønnskolling

Korleis kan han wella-fyren berre *spöke* det bort? Utilsikta grönt hår er da ikkje noko morsomt å få?!?

Noko löysing har eg dessverre ikkje. Men det burde *han* hatt. Eller sagt unnskyld, vi skal kompensere deg for dine plager.

Meiner no

Det mener jeg også. Men han mente vel at det ikke var shampoen. Men hva kan det være da? Har jo ikke badet i klor, ikke tatt solarium. Hva annet enn shampoen kan det være da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest grønnskolling

Wella -because beautiful hair needs an expert!

lol! Det slagordet passer bra. Jeg trenger hvertfall en ekspert nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...