Gå til innhold

Maskin som stopper og restarter!!!


Gjest Er veldig lei av det :-(

Anbefalte innlegg

Gjest Er veldig lei av det :-(

Jeg har noen problemer med maskina mi! Nemlig at den plutselig får det for seg at den skal stoppe eller ta en restart!

Når den stopper, stopper _alt_! Da er det bare å slå den av og på med strøm-bryteren.

Når den ikke stopper, så restarter den av seg selv. Helt plutselig. Som regel skjer det når jeg surfer.

Dette er _veldig_ irriterende, særlig når det skjer to-tre ganger på rad! :-(

Kanskje litt rotete forklart men jeg håper noen forstår hva jeg mener!

Ville blitt veldig takknemlig om noen kunne hjelpe meg!

ps : har win xp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er en ny funksjon i windows. Den ble innført i ME og forbedret i XP. Den eneste kuren jeg har klart å finne er å bruke win98SE og IE5.5

(Fullstendig reinstallering ser ut til å ha en forbigående positiv effekt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan skyldes veldig mye forskjellig. Det kan være feil i Windows, eller driverproblemer, eller hardwareproblemer (typisk for problemer med RAM, spesielt)

Du kan forsøke å kjøre en Windows-reparasjon eller aller helst en full reinstallasjon (med formatering først).. og last ned alle oppdateringer du finner på Windows Update.. pass på at alle drivere som er installert er nye og tilpasset XP.. og hvis ingenting av dette hjelper, få sjekket maskinvaren, spesielt RAM-brikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...