AnonymBruker Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar Altså jeg er 50. Kanskje derfor jeg reflekterer over dette. Så akkurat at kronprinsessen blir 22 år. Og tenkte over alder på mine barn, som også er rundt den alderen og med det alt jeg har gjort hele livet. Plutselig er barna voksne. Jeg føler personlig det blir for mye å reflektere over, så langt og vanskelig liv jeg har levd. Så mange store utfordringer. Samtidig klart noe bra men fortsatt ingensteds. Var det ikke bare i går at... Så her er jeg, en ubalansert godt voksen med c-ptsd i sekken og føler livet er nesten ferdig/ røvet fra meg halvveis. ( beklager surtingen) og så lite tid igjen på å fikse livet mitt, så få verktøy. Noen andre som syns det er skremmende hvor fort tiden går? Anonymkode: 2f180...78c 0 Siter
sofelus Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Altså jeg er 50. Kanskje derfor jeg reflekterer over dette. Så akkurat at kronprinsessen blir 22 år. Og tenkte over alder på mine barn, som også er rundt den alderen og med det alt jeg har gjort hele livet. Plutselig er barna voksne. Jeg føler personlig det blir for mye å reflektere over, så langt og vanskelig liv jeg har levd. Så mange store utfordringer. Samtidig klart noe bra men fortsatt ingensteds. Var det ikke bare i går at... Så her er jeg, en ubalansert godt voksen med c-ptsd i sekken og føler livet er nesten ferdig/ røvet fra meg halvveis. ( beklager surtingen) og så lite tid igjen på å fikse livet mitt, så få verktøy. Noen andre som syns det er skremmende hvor fort tiden går? Anonymkode: 2f180...78c Ja, helt enig.blir 30 snart jeg. 1 Siter
Ekstra Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Altså jeg er 50. Kanskje derfor jeg reflekterer over dette. Så akkurat at kronprinsessen blir 22 år. Og tenkte over alder på mine barn, som også er rundt den alderen og med det alt jeg har gjort hele livet. Plutselig er barna voksne. Jeg føler personlig det blir for mye å reflektere over, så langt og vanskelig liv jeg har levd. Så mange store utfordringer. Samtidig klart noe bra men fortsatt ingensteds. Var det ikke bare i går at... Så her er jeg, en ubalansert godt voksen med c-ptsd i sekken og føler livet er nesten ferdig/ røvet fra meg halvveis. ( beklager surtingen) og så lite tid igjen på å fikse livet mitt, så få verktøy. Noen andre som syns det er skremmende hvor fort tiden går? Anonymkode: 2f180...78c Jeg har ikke spesielle utfordringer, men er helt enig i at det er skremmende hvor fort tiden går. 0 Siter
Glitter Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar De siste ti årene har gått ganske fort. Men også sakte, for det har skjedd så masse med meg. 0 Siter
Sakura Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar (endret) Tiden kommer ikke tilbake til oss😔Januar måneden er ofte litt lang synes jeg. Endret 21. januar av Krisebærblomsten 0 Siter
Sakura Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar Glitter skrev (9 minutter siden): De siste ti årene har gått ganske fort. Men også sakte, for det har skjedd så masse med meg. Kan kjenne meg litt igjen i det du skriver. 1 Siter
Lillemus Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Noen andre som syns det er skremmende hvor fort tiden går? Det går alt for fort. Jeg er 55+ og årene går bare fortere og fortere og jeg er litt usikker på hva jeg egentlig synes om akkurat det... 0 Siter
morsan Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar Kjenner meg absolutt igjen i det at tiden går bare fortere og fortere. Og relativt sett gjør den jo det; for en femåring utgjør ett leveår 20 % av den totale tiden femåringen har levd, mens for en femtiåring utgjør ett leveår bare 2 %. 4 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Altså jeg er 50. Kanskje derfor jeg reflekterer over dette. Så akkurat at kronprinsessen blir 22 år. Og tenkte over alder på mine barn, som også er rundt den alderen og med det alt jeg har gjort hele livet. Plutselig er barna voksne. Jeg føler personlig det blir for mye å reflektere over, så langt og vanskelig liv jeg har levd. Så mange store utfordringer. Samtidig klart noe bra men fortsatt ingensteds. Var det ikke bare i går at... Så her er jeg, en ubalansert godt voksen med c-ptsd i sekken og føler livet er nesten ferdig/ røvet fra meg halvveis. ( beklager surtingen) og så lite tid igjen på å fikse livet mitt, så få verktøy. Noen andre som syns det er skremmende hvor fort tiden går? Anonymkode: 2f180...78c Jeg hang meg opp i det at du har fått verktøy. Er du i behandling? Anonymkode: 3b7a2...6af 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hang meg opp i det at du har fått verktøy. Er du i behandling? Anonymkode: 3b7a2...6af FÅ verktøy skulle det stå. Anonymkode: 3b7a2...6af 0 Siter
psykedeliker Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar Jeg har sluttet å bry meg om slikt. Det er for mye manus å sette seg inn i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.