Gå til innhold

Håvard Bakke(fra "Pelle og Proffen"-filmene) -


Gjest thoughtful

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De som har sett Pelle og Proffen filmene og dermed sett hvilken talentløs skuespiller fyren er, de er ikke overrasket over at det er stille rundt han.

Så det er en logisk forklaring på det hele, talentløse skuespillere ser man ikke lenger enn fram til de får muligheten til å vise hvilke elendige skuespillere de er.

Håvard Bakkene har vist fram sin inkompetanse opp til flere ganger, og da blir det logisk nok til slutt stille rundt han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har sett Pelle og Proffen filmene og dermed sett hvilken talentløs skuespiller fyren er, de er ikke overrasket over at det er stille rundt han.

Så det er en logisk forklaring på det hele, talentløse skuespillere ser man ikke lenger enn fram til de får muligheten til å vise hvilke elendige skuespillere de er.

Håvard Bakkene har vist fram sin inkompetanse opp til flere ganger, og da blir det logisk nok til slutt stille rundt han.

Jeg kan ikke si at jeg husker han som noen dårlig skuespiller akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thoughtful

Han var på Tv i dag. På Retro på Nrk, han sang. Synes han var en meget dyktig sanger jeg:)

Klem fra,

Ja, jeg vet. Det var der jeg så ham - derfor jeg lurte på hvor gammel han var

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på en konsert der han sang for en del år siden, og han synger bra! Det er ikke mange som kan synge Queen-låter uten at jeg gremmes... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...