Gjest thoughtful Skrevet 23. april 2002 Skrevet 23. april 2002 - hvor gammel er han? Det har vært lenge stille rundt ham nå.. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 23. april 2002 Skrevet 23. april 2002 De som har sett Pelle og Proffen filmene og dermed sett hvilken talentløs skuespiller fyren er, de er ikke overrasket over at det er stille rundt han. Så det er en logisk forklaring på det hele, talentløse skuespillere ser man ikke lenger enn fram til de får muligheten til å vise hvilke elendige skuespillere de er. Håvard Bakkene har vist fram sin inkompetanse opp til flere ganger, og da blir det logisk nok til slutt stille rundt han. 0 Siter
olivia1365380270 Skrevet 23. april 2002 Skrevet 23. april 2002 Han var senest med i "Kaos i kulissene" - en komedie som gikk her i vinter. 0 Siter
doljenta Skrevet 23. april 2002 Skrevet 23. april 2002 Han var på Tv i dag. På Retro på Nrk, han sang. Synes han var en meget dyktig sanger jeg:) Klem fra, 0 Siter
Elis31 Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 SierDuDet skrev (På 23.4.2002 den 18.44): De som har sett Pelle og Proffen filmene og dermed sett hvilken talentløs skuespiller fyren er, de er ikke overrasket over at det er stille rundt han. Så det er en logisk forklaring på det hele, talentløse skuespillere ser man ikke lenger enn fram til de får muligheten til å vise hvilke elendige skuespillere de er. Håvard Bakkene har vist fram sin inkompetanse opp til flere ganger, og da blir det logisk nok til slutt stille rundt han. Jeg kan ikke si at jeg husker han som noen dårlig skuespiller akkurat. 0 Siter
Gjest thoughtful Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 doljenta skrev (På 23.4.2002 den 20.46): Han var på Tv i dag. På Retro på Nrk, han sang. Synes han var en meget dyktig sanger jeg:) Klem fra, Ja, jeg vet. Det var der jeg så ham - derfor jeg lurte på hvor gammel han var 0 Siter
spirito Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 Var på en konsert der han sang for en del år siden, og han synger bra! Det er ikke mange som kan synge Queen-låter uten at jeg gremmes... ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.