Gå til innhold

Det er i kjipe og tunge tider man ser hvem man har i livet!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har min tøffeste tid noen sine og ser at det ikke er en eneste med min side. Flere vet om det, bryr seg ikke. Hvilke mennesker er det som gjør det? Og hva er grunnen til å svikte andre på en sånn måte? Aldri vært så skuffet og lei meg noen gang 💔💔

Anonymkode: c8959...0c6

Videoannonse
Annonse
Krisebærblomsten
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har min tøffeste tid noen sine og ser at det ikke er en eneste med min side. Flere vet om det, bryr seg ikke. Hvilke mennesker er det som gjør det? Og hva er grunnen til å svikte andre på en sånn måte? Aldri vært så skuffet og lei meg noen gang 💔💔

1. Jeg tror de ikke forstår pga de selv har aldri vært i din situasjon før. 2. At de forstår deg men ikke visser dette til deg.  3. De har ikke empati. 

Endret av Krisebærblomsten
Krisebærblomsten
Skrevet

1. Jeg tror de ikke forstår pga de selv har aldri vært i din situasjon før. 2. At de forstår deg men ikke visser dette til deg. 4. kanskje du kan prøve å snakke litt med de sette ord på dine følelser, eller du kan skrive til de eks: brev eller en melding. 

AnonymBruker
Skrevet

Vet de at du ønsker kontakt? Har du forsøkt å ta kontakt med dem?

Anonymkode: 896c2...eea

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva er det som er så tøft nå?

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det er ikke sikkert de vet hvordan 🌷

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Noen ganger er livet sånn at de andre kan ha sine egne kamper å kjempe. Hvorfor så rask til å kalle noe for svik. 

Anonymkode: 2d0c9...054

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du raskt bruker ord som "ikke bryr seg", "svikter", lure på hva slags mennesker de er, og være så skuffet over de, er det ikke sikkert det er så enkelt å nærme seg deg. Kanskje du ikke er så tilgjengelig for tilnærming? Eller de kan ha sine grunner for å synes det er vanskelig. 

Anonymkode: ef1ed...6a2

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. De vet hva jeg står i, men de bryr seg ikke om meg derfor ikke tatt kontakt. Hver dag en ny dag uten en liten lyd fra noen. Blir bare mer og mer sår og funnet grunnen til det. At jeg ikke er verdt nok for dem. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Takk for svar. De vet hva jeg står i, men de bryr seg ikke om meg derfor ikke tatt kontakt. Hver dag en ny dag uten en liten lyd fra noen. Blir bare mer og mer sår og funnet grunnen til det. At jeg ikke er verdt nok for dem. 

Tar du kontakt med dem? Vet de at du ønsker kontakt?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Har du snakket med dem siden du sier du vet dette?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tar du kontakt med dem? Vet de at du ønsker kontakt?

Har ikke tatt kontakt selv nå siden jeg har det så tøft nå og hadde vært en fin anledning å se om noen var der for meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har du snakket med dem siden du sier du vet dette?

Nei, sier det ut i fra handlingene deres. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har ikke tatt kontakt selv nå siden jeg har det så tøft nå og hadde vært en fin anledning å se om noen var der for meg. 

Er du den personen som ikke har tatt kontakt med din venninne siden i fjor vår, men mener det bare er hennes feil?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er du den personen som ikke har tatt kontakt med din venninne siden i fjor vår, men mener det bare er hennes feil?

Mest sannsynlig... 🙄

Anonymkode: b3d85...524

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo litt merkelig hvis alle svikter da, hvordan er du selv som venn? Gir du like mye som du tar? Balanse er viktig i et vennskap. 

Anonymkode: 9808d...4aa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det er jo litt merkelig hvis alle svikter da, hvordan er du selv som venn? Gir du like mye som du tar? Balanse er viktig i et vennskap. 

Anonymkode: 9808d...4aa

Alle er ikke mange i dette tilfellet. Har få. Ja, jeg mener jeg er en god venn. Alltid jeg som tar initiativ. Nå er det snudd og da ser man hva man har eller ikke har.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Usikker på hva du mener her. Har det noe med dette å gjøre? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Usikker på hva du mener her. Har det noe med dette å gjøre? 

For det kan være tegn på et mønster i hvordan du forholder deg til andre, og hvor raskt du dømmer dem selv om du i noen tilfeller gjør det samme selv. 

Jeg tror du vil fortsette å oppleve det du kaller "svik" og "ingen bryr seg om meg" så lenge du ikke klarer å bryte dette mønsteret. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

For det kan være tegn på et mønster i hvordan du forholder deg til andre, og hvor raskt du dømmer dem selv om du i noen tilfeller gjør det samme selv. 

Jeg tror du vil fortsette å oppleve det du kaller "svik" og "ingen bryr seg om meg" så lenge du ikke klarer å bryte dette mønsteret. 

Hvilket mønstrer da? Jeg ser jo bare hva de gjør eller ikke gjør her nå. Og det er ingenting. Lurer på hvor lang tid det tar om jeg ikke gjør noe her? Ut fra det du skriver virker det som du mener de egentlig ikke gjør noe? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...