Gå til innhold

Det er i kjipe og tunge tider man ser hvem man har i livet!

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, sier det ut i fra handlingene deres. 

Anonymkode: c8959...0c6

Nei, du tolker. Du vet ingenting.

Anonymkode: 2d0c9...054

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, du tolker. Du vet ingenting.

Anonymkode: 2d0c9...054

Ja, leser signalene jeg får. Hvorfor hører jeg ikke noe når jeg er i dette alene og tydeligvis ingen har lyst å kontakte meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvilket mønstrer da? Jeg ser jo bare hva de gjør eller ikke gjør her nå. Og det er ingenting. Lurer på hvor lang tid det tar om jeg ikke gjør noe her? Ut fra det du skriver virker det som du mener de egentlig ikke gjør noe? 

Du virker å ha et mønster hvor du veldig lett hopper til en konklusjon om at "ingen bryr seg om meg" i stedet for å prate med de rundt og løse en evt konflikt/problem. I stedet trekker du deg bort og havner i en boble av selvmedlidenhet hvor du tolker masse negativit inn i andres handlinger. Disse tolkningene går alltid ut på at ingen bryr seg om deg og er kun basert på det du tror eller frykter fremfor fakta. Nettopp fordi du ikke kommuniserer med folk og dermed ikke vet hva som ligger bak deres oppførsel.

Det virker også som om du ikke alltid klarer å se at du gjør det samme som det du kritiserer andre for. F.eks at verken du eller venninnen din har tatt kontakt med hverandre, men du ser bare henne og ikke deg selv her.

Så lenge du fortsetter mønsteret med å trekke deg unna, konkludere med at ingen bryr seg og synes synd på deg selv, så er det dessverre en god sjanse for at det er også slik det vil bli fremover. 

Hvis du ønsker gode og varige relasjoner med andre mennesker så må du også kommunisere med dem når det er noe du lurer på. 

Anonymkode: 896c2...eea

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. 

Jeg har aldri krevd noe av noen, de har aldri stilt opp heller, bortsett fra ei. 

Det er aldri noen som har bedt meg om noe heller, men de har antagelig sine familier som hjelper og støtter dem, så de som ikke har det og heller ikke folk som stiller opp, agh! Kjipt, men sånn er det mennesker forstår ikke andre mennesker som ikke har det som de har. Man må bare satse på å ha nok penger, slik at man ikke trenger noen. Ringe hjelpetelefoner, dra til psykolog, betale for massasje og allslags hjelp man kan få eller betale for... Har lært det selv hardt lenge siden, å tro at venner og sånn stiller opp er det samme som å tro på julenissen dessverre. Det var sånn i gamle dager, men ikke nå lenger. Det beste er egentlig å bli venner med folk i den eldre generasjonen, de er veldig hjertevarme og har gode manerer. 

Men seriøst jeg ville ha likt å hjelpe venner noen ganger.

Lykke til😘

Anonymkode: 0dcca...d18

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...