Gå til innhold

Det er i kjipe og tunge tider man ser hvem man har i livet!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.1.2026 den 20.46):

Ja, leser signalene jeg får. Hvorfor hører jeg ikke noe når jeg er i dette alene og tydeligvis ingen har lyst å kontakte meg. 

Anonymkode: c8959...0c6

Ja, du leser signaler. Du tolker uten å vite noe som helst.

Anonymkode: 2d0c9...054

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ja, du leser signaler. Du tolker uten å vite noe som helst.

Ja, tolker og leser signaler. Vet ikke for ingen har sagt noe, men når det er stillhet betyr vel det og noe? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, tolker og leser signaler. Vet ikke for ingen har sagt noe, men når det er stillhet betyr vel det og noe? 

Jeg har vært i din situasjon. Det er derfor jeg skulle ønske du var litt åpen for at det også finnes andre måter å tolke dette på enn at du automatisk er blitt sviktet. Men, du har bestemt deg. Du er sviktet og forlatt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg har vært i din situasjon. Det er derfor jeg skulle ønske du var litt åpen for at det også finnes andre måter å tolke dette på enn at du automatisk er blitt sviktet. Men, du har bestemt deg. Du er sviktet og forlatt.

Hvordan ellers går det ann å tolke det? Skal prøve å være mer åpen for det. Du har opplevd det selv. Var det ikke som du trodde? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Var det ikke som du trodde? 

Nei. Ikke i det hele tatt. Jeg sier ikke at folk ikke kan svikte deg, men at du må gi andre en sjanse. Kanskje er ikke alt som du tror. Ønsker dge alt godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...