AnonymBruker Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (På 27.1.2026 den 21.41): Alle dere som får omtanke, kjærlighet og genuin interesse av andre. Der forstår ikke hvordan det er og skjønner det ikke. Anonymkode: c8959...0c6 Ingen kommentarer på dette. Dere som får dette forstår dere hvor privilegert dere er og har noen? Anonymkode: c8959...0c6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Så fint. Vil tro hun hadde satt pris på en meld om bare er der og godt tanker. Det hadde ihvertfall jeg. Jeg er klar over at jeg tolker mye i verste mening, men opplevelser gjør det. Opplevd mye svik og der gjør noe med en. Så har ikke hatt så mange grunner til å tenke annet. Se på handling foran ord er et uttrykk som jeg tror på. Det viser mye hva de tenker. Så stillhet betyr ikke interresert. Anonymkode: c8959...0c6 "Handling foran ord" er sånn sett greit nok. Problemet er at du tolker handlingen i verste mening uten alltid å ha grunnlag for det. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ingen kommentarer på dette. Dere som får dette forstår dere hvor privilegert dere er og har noen? Anonymkode: c8959...0c6 Fordi det er bare enda mer selvmedlidenhet, det er ingenting å kommentere. Forøvrig, vi som har langvarige, gode relasjoner har det fordi vi har jobbet for dem, fordi vi er rause, fordi vi ikke tolker alle handlinger i verste mening og, fordi, når vi har et problem så prater vi om det i stedet for å trekke oss bort og anta mye. Anonymkode: 896c2...eea 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Har ikke mer å si her og få ville kommentere på mitt spm. om hvor privilegert andre er som faktisk har noe. Jeg har det tydeligvis som jeg har det og fortjener ikke omtanke eller annet pga som jeg er. Takk for det! Nyt helgen! Anonymkode: c8959...0c6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har ikke mer å si her og få ville kommentere på mitt spm. om hvor privilegert andre er som faktisk har noe. Jeg har det tydeligvis som jeg har det og fortjener ikke omtanke eller annet pga som jeg er. Takk for det! Nyt helgen! Anonymkode: c8959...0c6 Denne form for selvmedlidenhet hjelper deg ikke. Du vil ikke få det bedre om du fortsetter som dette. Anonymkode: 896c2...eea 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Denne form for selvmedlidenhet hjelper deg ikke. Du vil ikke få det bedre om du fortsetter som dette. Anonymkode: 896c2...eea Det er som det er som det heter. ingen bryr seg om meg og nyter livet sitt! Anonymkode: c8959...0c6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er som det er som det heter. ingen bryr seg om meg og nyter livet sitt! Anonymkode: c8959...0c6 Og du bare fortsetter i samme tralten. Du får fortsette slik, da, og se om det hjelper deg noe. Er jo meningsløst å skrive noe til deg i denne tråden når du bare fortsetter i det samme sporet likevel. Anonymkode: 896c2...eea 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og du bare fortsetter i samme tralten. Du får fortsette slik, da, og se om det hjelper deg noe. Er jo meningsløst å skrive noe til deg i denne tråden når du bare fortsetter i det samme sporet likevel. Anonymkode: 896c2...eea Det forstår jeg. Er bare lei meg og langt nede. Anonymkode: c8959...0c6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det forstår jeg. Er bare lei meg og langt nede. Anonymkode: c8959...0c6 Legger til at om jeg har det kjipt og hadde trengt noe omtanke så får jeg ikke det. Og det får ikke jeg forandret. Så da får jeg sitte her som jeg gjør. Anonymkode: c8959...0c6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Legger til at om jeg har det kjipt og hadde trengt noe omtanke så får jeg ikke det. Og det får ikke jeg forandret. Så da får jeg sitte her som jeg gjør. Anonymkode: c8959...0c6 Ikke her eller i det vanlige livet. Trist er det! Kos dere her inne som har dette og bare overser meg! Fin kveld! Anonymkode: c8959...0c6 0 Siter
Glitter Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ikke her eller i det vanlige livet. Trist er det! Kos dere her inne som har dette og bare overser meg! Fin kveld! Anonymkode: c8959...0c6 Hva trenger du da? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Ikke her eller i det vanlige livet. Trist er det! Kos dere her inne som har dette og bare overser meg! Fin kveld! Anonymkode: c8959...0c6 Betyr det at du logger av herfra? Bra i så fall. You go girl! Anonymkode: b3d85...524 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Betyr det at du logger av herfra? Bra i så fall. You go girl! Anonymkode: b3d85...524 Hva mente du her? En stygg kommentar? Vil du ikke ha meg her? Anonymkode: c8959...0c6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Glitter skrev (24 minutter siden): Hva trenger du da? Vet ikke. Bare et hyggelig ord. En omtanke eller forståelse. Anonymkode: c8959...0c6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke her eller i det vanlige livet. Trist er det! Kos dere her inne som har dette og bare overser meg! Fin kveld! Anonymkode: c8959...0c6 Skal du fortsette å skrive selvmedlidende "ingen bryr seg om meg!"-innlegg helt til noen svarer? Det er ikke en god måte å kommunisere på. Anonymkode: 896c2...eea 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva mente du her? En stygg kommentar? Vil du ikke ha meg her? Anonymkode: c8959...0c6 Tolk selv Anonymkode: b3d85...524 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Tolk selv Anonymkode: b3d85...524 Kunne ikke du bare sagt hva du mente? Da får jeg det rette svaret. For jeg tenker du mener det om en stygg kommentar og kom deg vekk her i fra. Anonymkode: c8959...0c6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Skal du fortsette å skrive selvmedlidende "ingen bryr seg om meg!"-innlegg helt til noen svarer? Det er ikke en god måte å kommunisere på. Anonymkode: 896c2...eea Det er jo sant, men nei. Har vel fått svarene her og bekreftelsen dessverre. Sånn sett greit å vite og at jeg hadde rett i spm mitt. Anonymkode: c8959...0c6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo sant, men nei. Har vel fått svarene her og bekreftelsen dessverre. Sånn sett greit å vite og at jeg hadde rett i spm mitt. Anonymkode: c8959...0c6 Det er ikke fint av deg å drive å manipulere på den måten. Hele formålet ditt med å skrive disse tingene er å manipulere folk til å svare deg at "Åh, nei, det stemmer ikke"-osv. Det er en ikke, som nevnt, en god måte å diskutere på. Som du ser så blir folk gjerne irriterte av slikt, for vi liker ikke å bli manipulert til å svare slik du ønsker å få svar. Får du hjelp? Jeg tror du hadde hatt godt av å prate med en psykolog slik at du kan kunne fått bevisstgjøre dine egne mønster og måten du tolker og kommuniserer på. Anonymkode: 896c2...eea 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er ikke fint av deg å drive å manipulere på den måten. Hele formålet ditt med å skrive disse tingene er å manipulere folk til å svare deg at "Åh, nei, det stemmer ikke"-osv. Det er en ikke, som nevnt, en god måte å diskutere på. Som du ser så blir folk gjerne irriterte av slikt, for vi liker ikke å bli manipulert til å svare slik du ønsker å få svar. Får du hjelp? Jeg tror du hadde hatt godt av å prate med en psykolog slik at du kan kunne fått bevisstgjøre dine egne mønster og måten du tolker og kommuniserer på. Anonymkode: 896c2...eea Nei, prøver ikke å manipulere noen. Jeg ser at folk ikke ønsker svare. Men ingen motbeviser det jeg spør om heller. Vet jeg er dårlig! Anonymkode: c8959...0c6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei, prøver ikke å manipulere noen. Jeg ser at folk ikke ønsker svare. Men ingen motbeviser det jeg spør om heller. Vet jeg er dårlig! Anonymkode: c8959...0c6 Legger til at jeg har gode beviser selv på at det stemmer! Anonymkode: c8959...0c6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.