Gå til innhold

Det er i kjipe og tunge tider man ser hvem man har i livet!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Legger til at jeg har gode beviser selv på at det stemmer! 

Anonymkode: c8959...0c6

Og har skjønt at jeg ikke er ønsket eller noen å bry seg om. Takk dere. Nyt søndagen! 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Og har skjønt at jeg ikke er ønsket eller noen å bry seg om. Takk dere. Nyt søndagen! 

Betyr det at du drar nå? Hvis ingen her (i følge deg) bryr seg eller ønsker deg her, så er det vel ingen grunn til å bli værende. Eller?

Anonymkode: b3d85...524

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Betyr det at du drar nå? Hvis ingen her (i følge deg) bryr seg eller ønsker deg her, så er det vel ingen grunn til å bli værende. Eller?

Så stygg du er! Du er ihvertfall den som bekrefter at du er bedre enn meg. Takk for det! 

AnonymBruker
Skrevet

Så deilig å se medmenneskelighet på ditt beste ❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Så stygg du er! Du er ihvertfall den som bekrefter at du er bedre enn meg. Takk for det! 

Har ikke sagt jeg er bedre enn deg. Jeg stiller meg bare undrende til hvorfor noen ønsker å oppholde seg et sted de mener selv er uønsket? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har ikke sagt jeg er bedre enn deg. Jeg stiller meg bare undrende til hvorfor noen ønsker å oppholde seg et sted de mener selv er uønsket? 

Ja, så du ønsker meg vekk. Og jo det er vel det du vil. Og synes du er bedre enn meg. Og hvem gjør til at jeg føler det sånn. Andre ville gjerne gjort at andre følte seg mer ønsket. Og dytter!!

Skrevet

Ja, så du ønsker meg vekk. Og jo det er vel det du vil. Og synes du er bedre enn meg. Og hvem gjør til at jeg føler det sånn. Andre ville gjerne gjort at andre følte seg mer ønsket. Og dytter!!

Og du dytter skulle det stå! Hyggelig! 

Skrevet

Og du dytter skulle det stå! Hyggelig! 

Enda et bevis på hvordan mennesker er mot andre som har det kjipt! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Altså manipulerer du til at folk skal synes synd på deg og svare deg det du ønsker å høre. 

Du trenger ikke bekreftelse fra andre, og i hvert fall ikke fremmede på forum. Du trenger hjelp til å endre ditt tanke- og handlingsmønster.

Anonymkode: 896c2...eea

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Altså manipulerer du til at folk skal synes synd på deg og svare deg det du ønsker å høre. 

Du trenger ikke bekreftelse fra andre, og i hvert fall ikke fremmede på forum. Du trenger hjelp til å endre ditt tanke- og handlingsmønster.

Anonymkode: 896c2...eea

Enda en som er stygg! Tusen takk! For noen hyggelig mennesker det er her. Eller ikke på forumet! Håper dere er fornøyd! 

Jeg gjør ingen av de tingene du sier! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enda en som er stygg! Tusen takk! For noen hyggelig mennesker det er her. Eller ikke på forumet! Håper dere er fornøyd! 

Jeg gjør ingen av de tingene du sier! 

Men så kom deg bort herfra da, hvis folk bare er stygge mot deg! Hvorfor vil du være her når ingen er snille med deg? (Igjen i følge deg selv)

Jeg hadde aldri giddet å oppholde meg et sted hvor alle var ekle mot meg. 

Skrevet

Ser hvordan folk er! Skikkelig trist! Og den støtten mot en som de vil ha vekk! Og ikke være hyggelig eller et medmenneske! 

Skrevet

Nå skal jeg gi meg og håper dere er glad for å gjøre min dag enda kjipere! Tusen hjertelig takk ❤️

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...