Gå til innhold

Åsted Norge

Anbefalte innlegg

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)

Mandag begynner den nye sesong av Åsted Norge🕵️‍skal noen se? 

Endret av Krisebærblomsten
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanal? Hvis det ikke er på NRK eller youtube, så kan jeg ikke, for fattig. Men hadde vært spennende. 

Anonymkode: 1cbea...866

Krisebærblomsten
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Kanal? Hvis det ikke er på NRK eller youtube, så kan jeg ikke, for fattig. Men hadde vært spennende. 

Anonymkode: 1cbea...866

Tv2. 

Skrevet
Krisebærblomsten skrev (3 timer siden):

Mandag begynner den nye sesong av Åsted Norge🕵️‍skal noen se? 

Hvis det er noen spennende saker så. :) 

Skrevet

Har sett de siste sesongene men ser sjeldent episodene live. 

Skrevet (endret)

Jeg leste at de skal ta opp saken om Marianne som forsvant i 1981. Mulig jeg ser på akkurat det. Men trolig ikke direkte, hvis jeg får inntrykk av at de skal tvære ut i X episoder at de ikke kommer noen vei.

Endret av laban
Skrevet
laban skrev (1 time siden):

Jeg leste at de skal ta opp saken om Marianne som forsvant i 1981. Mulig jeg ser på akkurat det. Men trolig ikke direkte, hvis jeg får inntrykk av at de skal tvære ut i X episoder at de ikke kommer noen vei.

Det så jeg forleden ja og synes det er litt rart. Det er jo ikke lenge siden det kom en ny dokumentar om den saken + Therese-saken og det ble spekulert veldig i om det var samme mann som sto bak. De visste hvem han var, men han er død.

Nicklusheletida
Skrevet
Lillemus skrev (På 29.1.2026 den 12.40):

Det så jeg forleden ja og synes det er litt rart. Det er jo ikke lenge siden det kom en ny dokumentar om den saken + Therese-saken og det ble spekulert veldig i om det var samme mann som sto bak. De visste hvem han var, men han er død.

Det er nok fordi Jørn Lier Horst som er med i programmet, har vært opptatt av saken. Han mener han har navnet på denne mannen som satt i en gul bil med noen rare antenner på taket. 

Skrevet
Nicklusheletida skrev (Akkurat nå):

Det er nok fordi Jørn Lier Horst som er med i programmet, har vært opptatt av saken. Han mener han har navnet på denne mannen som satt i en gul bil med noen rare antenner på taket. 

Han var jo med i det forrige programmet også? Det er nok dokumentarserien "Mysteriet Marianne" jeg tenker på, den kom i 2020, men vi så den i fjor eller året før antagelig. Horst var med der også. Jeg husker godt det med den gule bilen med antennene ja, han er død nå, så de kommer ikke videre med det sporet egentlig.

Nicklusheletida
Skrevet
Lillemus skrev (6 minutter siden):

Han var jo med i det forrige programmet også? Det er nok dokumentarserien "Mysteriet Marianne" jeg tenker på, den kom i 2020, men vi så den i fjor eller året før antagelig. Horst var med der også. Jeg husker godt det med den gule bilen med antennene ja, han er død nå, så de kommer ikke videre med det sporet egentlig.

De søkte i et tjern ( Holletjenna ) i 2025, så det er vel det de skal vise nå da og gjøre det så spennende som mulig, slik at folk følger med hver mandag . Så ender vel det hele til slutt uten spor. 

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)
Marianne Rugaas Knutsen fra Risør mulig vi får vite mer om denne forsvinningen utover våren. 

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)

Hvem drepte Marianne? I 1998 erkjente svenske Thomas Quick (nå: Sture Bergwall) at han hadde bortført risørjenta og drept henne.  

Skrevet
Krisebærblomsten skrev (5 timer siden):

Hvem drepte Marianne? I 1998 erkjente svenske Thomas Quick (nå: Sture Bergwall) at han hadde bortført risørjenta og drept henne.  

Det var jo bare tull, han innrømte jo til og med å ha drept unger som fremdeles var i live...

Krisebærblomsten
Skrevet

Utenom Mariannes forsvinning var Åsted Norge i kveld👎  

Krisebærblomsten
Skrevet
Lillemus skrev (På 31.1.2026 den 21.30):

Det var jo bare tull, han innrømte jo til og med å ha drept unger som fremdeles var i live...

Ja. Han sa mye forskjellig eller sier kanskje han lever vist ennå. 

• 2 uker senere...
Krisebærblomsten
Skrevet

Spennende med Marianne saken i Åsted Norge. Menneske håret hvem tilhører det? hva fant i kjerne? 

Stikkelsbær
Skrevet

Jeg syns de dveler alt for mye,  og det er repetisjon hele tida. Hvis Marianne virkelig var funnet, hadde det nok vært opplyst om det allerede i andre media. Men det er jo interessant å høre hvordan de tenker, så det blir til at jeg følger med på det.

Skrevet
Stikkelsbær skrev (1 time siden):

Jeg syns de dveler alt for mye,  og det er repetisjon hele tida. Hvis Marianne virkelig var funnet, hadde det nok vært opplyst om det allerede i andre media. Men det er jo interessant å høre hvordan de tenker, så det blir til at jeg følger med på det.

Tror nok ikke de finner henne og det er aldri noe nytt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...