stjernestøv Skrevet i går, 17:34 Skrevet i går, 17:34 Det er noe veldig galt med verden og samfunnet som angår oss alle, vi gjør ikke noe med det. Men hva kan vi vel gjøre? 0 Siter
psykedeliker Skrevet i går, 17:37 Skrevet i går, 17:37 Vi kan følge manus, slik at vi fremskynder den uunngåelige totale samfunnskollapsen. Så kan vi bygge noe nytt og bedre. 0 Siter
stjernestøv Skrevet i går, 17:39 Forfatter Skrevet i går, 17:39 (endret) psykedeliker skrev (2 minutter siden): Vi kan følge manus, slik at vi fremskynder den uunngåelige totale samfunnskollapsen. Så kan vi bygge noe nytt og bedre. Vi unngår jo ikke det og mange bare dør, mener du the new world order? Hvem får være med på det? Åja uunngåelige... Endret i går, 17:40 av stjernestøv 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 19 hours ago, stjernestøv said: Det er noe veldig galt med verden og samfunnet som angår oss alle, vi gjør ikke noe med det. Men hva kan vi vel gjøre? Verden har alltid vært fucka. Anonymkode: ae6cc...b07 1 Siter
stjernestøv Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Verden har alltid vært fucka. Anonymkode: ae6cc...b07 Ja det er sant, alltid krig og elendighet. Kan vi ikke bare leve i fred alle sammen? Forstår ikke at ikke det går og det er skremmende. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden stjernestøv skrev (19 timer siden): Hvem får være med på det? Alle som vil får være med i NWO. Jeg har vært medlem i mange år allerede. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden psykedeliker skrev (1 minutt siden): Alle som vil får være med i NWO. Jeg har vært medlem i mange år allerede. Ok. Men skal ikke mange prosent av jordens befolkning utryddes først? Det er utrolig mange som dør og fødselstallene synker. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden stjernestøv skrev (2 minutter siden): Men skal ikke mange prosent av jordens befolkning utryddes først? Det er utrolig mange som dør og fødselstallene synker. Det er helt opp til medlemmene. Å få barn er et personlig valg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden psykedeliker skrev (1 minutt siden): Det er helt opp til medlemmene. Å få barn er et personlig valg. Akkurat. Mange kan ikke få barn lenger pga vaksiner, de er blitt sterile. Men forstår om folk ikke vil sette barn til verden og nå. 0 Siter
laban Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden stjernestøv skrev (15 minutter siden): Det er utrolig mange som dør og fødselstallene synker. Det er ingen risiko for at det skal bli for få mennesker på jorden pga. synkende fødselstall. Jeg husker noen dommedagsprofetier på 1980-tallet da angsten for enorm økning i dødstall pga. HIV/aids var på sitt høyeste. Det gikk forbausende bra hvis vi betrakter kloden som helhet, selv om det selvsagt var mange enkelttragedier for de som ble rammet. stjernestøv skrev (10 minutter siden): Mange kan ikke få barn lenger pga vaksiner, de er blitt sterile. Mange får færre barn fordi de har tilgang til prevensjon. Det er positivt både for enkeltmenneskene det angår og for planeten. Hvis noen virkelig har blitt sterile pga. komplikasjoner etter vaksiner, er det et mikroskopisk antall sammenliknet med alle de barna som lever opp takket være vaksiner. 4 Siter
stjernestøv Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden laban skrev (1 minutt siden): Det er ingen risiko for at det skal bli for få mennesker på jorden pga. synkende fødselstall. Jeg husker noen dommedagsprofetier på 1980-tallet da angsten for enorm økning i dødstall pga. HIV/aids var på sitt høyeste. Det gikk forbausende bra hvis vi betrakter kloden som helhet, selv om det selvsagt var mange enkelttragedier for de som ble rammet. Mange får færre barn fordi de har tilgang til prevensjon. Det er positivt både for enkeltmenneskene det angår og for planeten. Hvis noen virkelig har blitt sterile pga. komplikasjoner etter vaksiner, er det et mikroskopisk antall sammenliknet med alle de barna som lever opp takket være vaksiner. Men hva med krig? Alle som blir utryddet på den måten? Ja husker aids var en stor frykt på 80 tallet, nå lever mange godt med HIV på medisiner. Ok. Var det ikke Erna Solberg som ville folk skulle få flere barn? Da må jo tallet ha gått ned. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden stjernestøv skrev (6 minutter siden): Var det ikke Erna Solberg som ville folk skulle få flere barn? Det har hun lov til å mene, men det forandrer ikke fakta. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden psykedeliker skrev (1 minutt siden): Det har hun lov til å mene, men det forandrer ikke fakta. Nei det forandrer ingenting det. 0 Siter
laban Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden stjernestøv skrev (6 minutter siden): Men hva med krig? Alle som blir utryddet på den måten? Joda, krig og katastrofer tar liv. Men folketallet går ikke ned totalt sett. stjernestøv skrev (8 minutter siden): Var det ikke Erna Solberg som ville folk skulle få flere barn? Da må jo tallet ha gått ned. Hun bekymret seg over at jeg og de andre grusomme gamlingene i eldrebølgen kommer til å velte velferdsstaten. Så det trengs flere arbeidsføre skattebetalere for en periode. Denne ubalansen vil finnes i mange land i årene som kommer, men den er ingen generell trussel mot befolkningen på jorden. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden laban skrev (4 minutter siden): Joda, krig og katastrofer tar liv. Men folketallet går ikke ned totalt sett. Hun bekymret seg over at jeg og de andre grusomme gamlingene i eldrebølgen kommer til å velte velferdsstaten. Så det trengs flere arbeidsføre skattebetalere for en periode. Denne ubalansen vil finnes i mange land i årene som kommer, men den er ingen generell trussel mot befolkningen på jorden. Å gjør det ikke? Ok. Så det at så så mange prosent av jordens befolkning skal utryddes er bare tull? Virker som i usa dreper de tilfeldige folk også, er det for å fremprovosere et opprør så de kan drepe enda flere? Er det ikke mange som dør da? Syns det dør mange bare her jeg bor jeg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Vi får vel se om tre år da hva som skjer, jeg får jo ikke opp noe sånt når jeg googler agenda 2030, det er jo noe helt annet. 0 Siter
laban Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden stjernestøv skrev (5 minutter siden): Er det ikke mange som dør da? https://www.worldometers.info/no/verdensbefolkning/ Det er befolkningsveksten som avtar noe, ikke det totale antallet. Dvs. det tar kanskje litt lengre tid før vi er dobbelt så mange som i dag, sammenliknet med forrige dobling. Det tror jeg de unge og de kommende generasjoner skal være glade for. Det er store forskjeller mellom landene. Men det gjelder flere tema enn bare antall barnefødsler og levealder. I Norge kan vi jo f.eks. skjerpe oss litt når det gjelder ressursforbruk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 1 minute ago, stjernestøv said: Vi får vel se om tre år da hva som skjer, jeg får jo ikke opp noe sånt når jeg googler agenda 2030, det er jo noe helt annet. Det skjer ingen ting spesielt om tre år. Agenda 2030 er FNs globale handlingsplan for bærekraftig utvikling fram mot år 2030. Den ble vedtatt av alle FNs medlemsland i 2015, inkludert Norge. Kort forklart Agenda 2030 skal bidra til å: utrydde fattigdom bekjempe ulikhet stoppe klimaendringer sikre fred, rettferdighet og gode institusjoner ta vare på miljø og natur Anonymkode: ae6cc...b07 1 Siter
stjernestøv Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden laban skrev (10 minutter siden): https://www.worldometers.info/no/verdensbefolkning/ Det er befolkningsveksten som avtar noe, ikke det totale antallet. Dvs. det tar kanskje litt lengre tid før vi er dobbelt så mange som i dag, sammenliknet med forrige dobling. Det tror jeg de unge og de kommende generasjoner skal være glade for. Det er store forskjeller mellom landene. Men det gjelder flere tema enn bare antall barnefødsler og levealder. I Norge kan vi jo f.eks. skjerpe oss litt når det gjelder ressursforbruk. Ok, forstår. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det skjer ingen ting spesielt om tre år. Agenda 2030 er FNs globale handlingsplan for bærekraftig utvikling fram mot år 2030. Den ble vedtatt av alle FNs medlemsland i 2015, inkludert Norge. Kort forklart Agenda 2030 skal bidra til å: utrydde fattigdom bekjempe ulikhet stoppe klimaendringer sikre fred, rettferdighet og gode institusjoner ta vare på miljø og natur Anonymkode: ae6cc...b07 ja det er jo det jeg får opp så jeg skjønner ikke at det er noe negativt og chatgpt sier de skal ikke utrydde befolkningen, den sier det er feil informasjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.