Gå til innhold

Noen som vet hvorfor kronprinsesse Mette-Marit hadde omfattende kontakt med Jeffrey Epstein?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes synd på Mette Marit nå. Først er det Marius, så er det en alvorlig lungesykdom og nå dette.

Hun kan jo takke seg selv for denne siste saken, men uansett. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er bare pinlig. Og disse folka får fett betalt for å «representere» Norge 🫣🫣

AnonymBruker
Skrevet

Dem bør skille seg om kongehuset skal overleve i fremtiden. Ikke søren om jeg skal ha MM til dronning. 

Anonymkode: ea213...f4d

Skrevet

Hvorfor? Hva er det som driver folk? Penger og sex. 

AnonymBruker
Skrevet

Epstein skal ha tatt bilder av «Mette»

2. februar 2013 skriver en ukjent person at en annen person har bedt om at Epsteins private bilder fra hans datamaskin skal printes. Navnene til begge disse personene er sladdet av amerikanske myndigheter.

«Jeg kan ikke be om din tillatelse uten å gjøre deg oppmerksom på at jeg har lagt merke til at noen bilder tatt av deg har blitt brukt på en måte som min magefølelse sier meg er upassende. Disse bildene inkluderer Mette på din eiendom», heter det i e-posten til Epstein.

Anonymkode: baf36...06b

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (30 minutter siden):

Hvorfor? Hva er det som driver folk? Penger og sex. 

Så du tenker at det som drev MM var penger og/eller sex? At det var derfor hun hadde kontakt med ham?

Anonymkode: f4538...b67

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så du tenker at det som drev MM var penger og/eller sex? At det var derfor hun hadde kontakt med ham?

Anonymkode: f4538...b67

Det er i hvert fall mest sannsynlig.

AnonymBruker
Skrevet

Det oser utroskap lang vei. Håkon er sikkert for kjedelig for henne. 

Anonymkode: 125bf...a17

Worriesome Plenty 2
Skrevet

MM har virkelig ett jævlig år. Jeg vet ikke hva hun fant ut når hun googlet Epstein. Men dette ser ikke bra ut.

Hun er den i kongefamilien jeg personlig har likt best. Men om hun visste at Epstein var dømt for sex med mindreårige så burde hun holdt seg langt unna. Men ingen andre enn henne kan vite om hun visste.

AnonymBruker
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (Akkurat nå):

MM har virkelig ett jævlig år. Jeg vet ikke hva hun fant ut når hun googlet Epstein. Men dette ser ikke bra ut.

Hun er den i kongefamilien jeg personlig har likt best. Men om hun visste at Epstein var dømt for sex med mindreårige så burde hun holdt seg langt unna. Men ingen andre enn henne kan vite om hun visste.

Jeg har likt MM til nå. Nå har jeg mistet respekten for ho. 

Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (1 minutt siden):

Men om hun visste at Epstein var dømt for sex med mindreårige så burde hun holdt seg langt unna. Men ingen andre enn henne kan vite om hun visste.

Hvis vi antar at hun kan lese, må hun ha visst etter å ha googlet.

Worriesome Plenty 2
Skrevet (endret)
nachnoo skrev (2 minutter siden):

Hvis vi antar at hun kan lese, må hun ha visst etter å ha googlet.

Ja hvis det var høyt oppe i søkeresultatene så. Da har hun virkelig driti seg ut.  Jagland også, han ville jo til og med ha penger. Hvordan er det mulig at en mann med så store inntekter som han trenger å låne for å kjøpe leilighet? Han virker også mer smiskende.

Endret av Worriesome Plenty 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det oser utroskap lang vei. Håkon er sikkert for kjedelig for henne. 

Hvis du vet noe som helst om E så vet du at hun var aaaaaaaltfor gammel for ham :D 

Anonymkode: 95296...deb

Skrevet
53 minutes ago, Worriesome Plenty 2 said:

Ja hvis det var høyt oppe i søkeresultatene så. Da har hun virkelig driti seg ut.  Jagland også, han ville jo til og med ha penger. Hvordan er det mulig at en mann med så store inntekter som han trenger å låne for å kjøpe leilighet? Han virker også mer smiskende.

Ikke glem Terje Røed Larsen. Her er det skjult mye snusk.

Gruppeleder Dag Mossige i Stavanger Arbeiderparti, sammen med tre andre medlemmer, ber Thorbjørn Jagland og Terje Rød-Larsen melde seg ut av partiet.

Anonymkode: baf36...06b

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvis du vet noe som helst om E så vet du at hun var aaaaaaaltfor gammel for ham :D 

Anonymkode: 95296...deb

Selv om han foretrekker unge kvinner, er ikke en kronprinsesse å forakte på CVen 😁

Skrevet
nachnoo skrev (7 minutter siden):

Selv om han foretrekker unge kvinner, er ikke en kronprinsesse å forakte på CVen 😁

Æsj, en psykiater som har sånne tanker da!

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Som erfaren psykiater har man hørt og opplevd det meste 😀

Skrevet
nachnoo skrev (2 minutter siden):

Som erfaren psykiater har man hørt og opplevd det meste 😀

Dette var dine egne tanker og ikke noe du har hørt ;) 

UtakknemligDiva
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

😂😂😂😂 

Endret av UtakknemligDiva
Skrevet

Ser ut som hun var ganske så betatt av han,  hvis man tolker e-postene.

Jeg synes ikke så synd på henne. Hun visste hvem han var. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...