Gå til innhold

Har dere en fin lørdag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere? 

Anonymkode: b549d...235

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har sovet på sofaen for det meste (er deprimert). Handlet og ser nå serie.

Anonymkode: c6ec7...398

Skrevet

Har sett serie i hele dag. Og spist for mye. Nå ligger jeg i sengen og håper jeg får sove lett. 

Skrevet

Har vært veldig sliten idag pga gjort for mye iforhold til hva jeg har kapasitet til denne uka. Så idag har jeg tatt det med ro og bare vært å handlet. Ellers har jeg sovet en times tid både i formiddag og i ettermiddag. Så nå begynner jeg å føle meg bedre. Ser på Hver gang vi møtes

Skrevet

Vi har hatt en deilig avslappende lørdag med sein frokost, så bare inne noen timer med god fyr i ovnen mens vi veide for og imot om vi skulle ut på skitur i snøføyka eller ikke 😄

Vi valgte å kjøre avgårde, ikke så ofte det er skiføre her..., og fikk en forfriskende tur mens snøen økte på ❄️❄️❄️ Deilig da å komme hjem og fyre, ta et godt varmt bad, sove litt i godstolen foran ovnen mens TV-en er på 😄 Nå står lasagnen i ovnen, og mannen kom akkurat med to glass rødvin. Så jeg sitter i pyamasen og nipper rødvin og gleder meg til mat nå 🍷🍷

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...