AnonymBruker Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Har sovet på sofaen for det meste (er deprimert). Handlet og ser nå serie. Anonymkode: c6ec7...398 0 Siter
Glitter Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Har sett serie i hele dag. Og spist for mye. Nå ligger jeg i sengen og håper jeg får sove lett. 0 Siter
emilie321 Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Har vært veldig sliten idag pga gjort for mye iforhold til hva jeg har kapasitet til denne uka. Så idag har jeg tatt det med ro og bare vært å handlet. Ellers har jeg sovet en times tid både i formiddag og i ettermiddag. Så nå begynner jeg å føle meg bedre. Ser på Hver gang vi møtes 0 Siter
påskelilje Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Vi har hatt en deilig avslappende lørdag med sein frokost, så bare inne noen timer med god fyr i ovnen mens vi veide for og imot om vi skulle ut på skitur i snøføyka eller ikke 😄 Vi valgte å kjøre avgårde, ikke så ofte det er skiføre her..., og fikk en forfriskende tur mens snøen økte på ❄️❄️❄️ Deilig da å komme hjem og fyre, ta et godt varmt bad, sove litt i godstolen foran ovnen mens TV-en er på 😄 Nå står lasagnen i ovnen, og mannen kom akkurat med to glass rødvin. Så jeg sitter i pyamasen og nipper rødvin og gleder meg til mat nå 🍷🍷 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Har det ikke så veldig bra, men tror jeg har en bedre dag enn enkelte i kongefamilien... Anonymkode: 4e522...c03 0 Siter
laban Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Formiddagen gikk med til bursdagskaffe hos et familiemedlem. Ellers har det vært mest vanlige sysler, f.eks. klesvask. Helgens skitur tok jeg i går. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Vi har brukt dagen på å rydde rommet til sønnen min og henge opp moen hyller. Var ute og handlet hyller tidligere idag. Blir å vaske i morgen fordi jeg har ikke så mye krefter. Nå sitter vi i hver ende av sofaen med hver vår mobil. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Har vært på skitur, spist lasagne, laget album og sett på Hver gang vi møtes. 1 Siter
påskelilje Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Vi ble sittende oppe til langt på natt og se ferdig en krimserie 😵 Det gjør vi aldri... men litt gøy å være ufornuftige og rangle for en gangs skyld 😄 0 Siter
laban Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar påskelilje skrev (52 minutter siden): Vi ble sittende oppe til langt på natt og se ferdig en krimserie Kan du røpe hvilken? Jeg liker spennende krimserier. 0 Siter
påskelilje Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar laban skrev (1 time siden): Kan du røpe hvilken? Jeg liker spennende krimserier. Den som dreper, på NRK 🌟🌟🌟 0 Siter
laban Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar påskelilje skrev (1 time siden): Den som dreper, på NRK 🌟🌟🌟 De har jeg sett - veldig bra! 1 Siter
Grendel Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Jeg var på slalom på dagen og litt party på kvelden både fredag og lørdag med en fin gjeng. Det var veldig gøy, men jeg er litt rufsete i pelsen i dag. Nå blir det en stille TV kveld. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Jeg lagde vegetar grateng og ble veldig rar, la meg som vanlig tidlig og godt var det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.