Gå til innhold

Har dere en fin lørdag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere? 

Anonymkode: b549d...235

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har sovet på sofaen for det meste (er deprimert). Handlet og ser nå serie.

Anonymkode: c6ec7...398

Skrevet

Har sett serie i hele dag. Og spist for mye. Nå ligger jeg i sengen og håper jeg får sove lett. 

emilie321
Skrevet

Har vært veldig sliten idag pga gjort for mye iforhold til hva jeg har kapasitet til denne uka. Så idag har jeg tatt det med ro og bare vært å handlet. Ellers har jeg sovet en times tid både i formiddag og i ettermiddag. Så nå begynner jeg å føle meg bedre. Ser på Hver gang vi møtes

påskelilje
Skrevet

Vi har hatt en deilig avslappende lørdag med sein frokost, så bare inne noen timer med god fyr i ovnen mens vi veide for og imot om vi skulle ut på skitur i snøføyka eller ikke 😄

Vi valgte å kjøre avgårde, ikke så ofte det er skiføre her..., og fikk en forfriskende tur mens snøen økte på ❄️❄️❄️ Deilig da å komme hjem og fyre, ta et godt varmt bad, sove litt i godstolen foran ovnen mens TV-en er på 😄 Nå står lasagnen i ovnen, og mannen kom akkurat med to glass rødvin. Så jeg sitter i pyamasen og nipper rødvin og gleder meg til mat nå 🍷🍷

AnonymBruker
Skrevet

Har det ikke så veldig bra, men tror jeg har en bedre dag enn enkelte i kongefamilien...

Anonymkode: 4e522...c03

Everybody
Skrevet

Har en helt fortreffelig aften.

Skrevet

Formiddagen gikk med til bursdagskaffe hos et familiemedlem. Ellers har det vært mest vanlige sysler, f.eks. klesvask. Helgens skitur tok jeg i går. 

Skrevet

Vi har brukt dagen på å rydde rommet til sønnen min og henge opp moen hyller. Var ute og handlet hyller tidligere idag. Blir å vaske i morgen fordi jeg har  ikke så mye krefter.

Nå sitter vi i hver ende av sofaen med hver vår mobil. 

Nicklusheletida
Skrevet

Har vært på skitur, spist lasagne, laget album og sett på Hver gang vi møtes.

Skrevet

Jeg har spist for mye. Også gått tur med hundene.

påskelilje
Skrevet

Vi ble sittende oppe til langt på natt og se ferdig en krimserie 😵 Det gjør vi aldri... men litt gøy å være ufornuftige og rangle for en gangs skyld 😄 

Skrevet
påskelilje skrev (52 minutter siden):

Vi ble sittende oppe til langt på natt og se ferdig en krimserie

Kan du røpe hvilken? Jeg liker spennende krimserier. 

påskelilje
Skrevet
laban skrev (1 time siden):

Kan du røpe hvilken? Jeg liker spennende krimserier. 

Den som dreper,  på NRK 🌟🌟🌟

Skrevet
påskelilje skrev (1 time siden):

Den som dreper,  på NRK 🌟🌟🌟

De har jeg sett - veldig bra!  

Skrevet

Jeg var på slalom på dagen og litt party på kvelden både fredag og lørdag med en fin gjeng. Det var veldig gøy, men jeg er litt rufsete i pelsen i dag. Nå blir det en stille TV kveld. 

𝚂 𝚔 𝚢
Skrevet

Jeg hadde besøk av mamma, veldig koselig 😊

stjernestøv
Skrevet

Jeg lagde vegetar grateng og ble veldig rar, la meg som vanlig tidlig og godt var det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...