AnonymBruker Skrevet 28. februar Skrevet 28. februar Eva Sofie skrev (6 timer siden): Du tenker nå på teorien pizzagate fra 2016? Jeg tenker på de nylig åpnede Epstein-filene, der alle disse matreferansene er å finne. Anonymkode: 79571...583 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. februar Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenker på de nylig åpnede Epstein-filene, der alle disse matreferansene er å finne. Anonymkode: 79571...583 De har ikke sin tur gjenopplivet pizzagate-teoriene. Anonymkode: 79571...583 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. februar Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (På 11.2.2026 den 18.15): Hjelper ikke det når det har tilnræmet null konsekvenser for overgriperne/pedoene. Hva har FBI drevet med de siste 6-7 årene? Anonymkode: bd63c...9ae Derfor er det viktig å huske på, snakke og skrive om uhyrlighetene, det er eneste måten å presse medier og myndigheter til å grave videre i sakene. Anonymkode: 79571...583 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars https://www.hindustantimes.com/world-news/us-news/gabriela-rico-jimenez-epstein-files-spark-interest-in-mexican-womans-cannibalism-claim-video-who-disappeared-her-101769907235472.html Disturbing. Den meksikanske modellen Gabriela Jimenez anklaget elitene for kannibalisme etter å ha deltatt i et privat party i Mexico i 2009. Hun ble arrestert av politiet etter episoden, og det rare er at ingen har hørt eller sett noe til henne siden. Hendelsen får ny aktualitet i de nyåpnede Epstein-filene. Anonymkode: 79571...583 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden https://www.msn.com/en-in/news/insight/epstein-files-link-revives-search-for-german-model-missing-11-years/gm-GM3774D9DF?gemSnapshotKey=GM3774D9DF-snapshot-2&uxmode=ruby 22 år gamle Michelle forsvant sporløst i 2015. Politiet hadde forlengst lagt saken vekk, da hennes navn og bilde dukket opp i Epstein-filene. Forbindelsen til Epstein var modellagenten Daniel Siad hvis navn er nevnt 2000 ganger i filene. Tysk politi ønsker å gjenoppta etterforskningen av forsvinningssaken. Nettet snører seg rundt bloody Epstein og nettverket hans. Fra før er det kjent at et vitne har fortalt FBI om to kvinner drept under røff sex på Zorro ranch. (Tør jeg gjette at FBIs undersøkelser i saken ikke vil føre til noe?) En jente som lignet Madeleine McCann ble sett med en kvinne til forveksling lik Ghislaine Maxwell og en mann, mulig J Epstein, i England. Håper inderlig at disse sakene og flere nye spor vil bidra til full oppklaring av Jeffrey Epsteins forbrytelser. Anonymkode: 79571...583 0 Siter
Musikk Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden Jeg trodde han nok overdose det som er dødsårsaken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.