munchin Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Ikke blitt frisk fra langvarig depresjon etterpå. 0 Siter
Glitter Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Har du vært medisinert med Litium hele tiden? Da er det vel derfor du ikke har blitt hypoman? 0 Siter
krøll9 Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar munchin skrev (11 timer siden): Ikke blitt frisk fra langvarig depresjon etterpå. Har ikke du nylig startet på Wellbutrin? Gjorde underverker for meg etter noen måneder, men først etter at jeg hadde fått justert dosen. Lurer på om jeg var hypoman'ish for 2uker+ i januar, men kan også bare ha vært effekt fra dosejustering. Men er ikke sikkert. Hadde ikke konsekvent redusert for søvn - kun sånn midt i. Har heller ikke hatt noe jeg vil kunne kalle hypomani på cirka 2,5 år. 0 Siter
munchin Skrevet 2. februar Forfatter Skrevet 2. februar krøll9 skrev (2 timer siden): Har ikke du nylig startet på Wellbutrin? Gjorde underverker for meg etter noen måneder, men først etter at jeg hadde fått justert dosen. Lurer på om jeg var hypoman'ish for 2uker+ i januar, men kan også bare ha vært effekt fra dosejustering. Men er ikke sikkert. Hadde ikke konsekvent redusert for søvn - kun sånn midt i. Har heller ikke hatt noe jeg vil kunne kalle hypomani på cirka 2,5 år. Stemmer at jeg har startet på Wellbutrin for 3 uker siden i morgen. Jeg vet ikke hvor mye den hjelper meg eller ikke. 0 Siter
munchin Skrevet 2. februar Forfatter Skrevet 2. februar krøll9 skrev (4 timer siden): Har ikke du nylig startet på Wellbutrin? Gjorde underverker for meg etter noen måneder, men først etter at jeg hadde fått justert dosen. Lurer på om jeg var hypoman'ish for 2uker+ i januar, men kan også bare ha vært effekt fra dosejustering. Men er ikke sikkert. Hadde ikke konsekvent redusert for søvn - kun sånn midt i. Har heller ikke hatt noe jeg vil kunne kalle hypomani på cirka 2,5 år. Hvilken dose står du på nå? 0 Siter
krøll9 Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar munchin skrev (6 timer siden): Hvilken dose står du på nå? 300mg er vanlig maxdose. Brukte 150 en stund før jeg begynte på det. Håper det vil hjelpe deg også 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar krøll9 skrev (2 minutter siden): 300mg er vanlig maxdose. Brukte 150 en stund før jeg begynte på det. Håper det vil hjelpe deg også Takk. Mener du at ingen bruker mer enn 300 mg? Anonymkode: 48440...c14 0 Siter
nachnoo Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk. Mener du at ingen bruker mer enn 300 mg? Anonymkode: 48440...c14 Noen bruker både 450 og 600. 0 Siter
krøll9 Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk. Mener du at ingen bruker mer enn 300 mg? Anonymkode: 48440...c14 Det gjør noen. Men har skjønt at 300 er vanlig. Behandler sa det til meg, men i pakningsvedlegget står 450. Har også lest i andre kilder at andre står på mer. Men tror ikke det kan være mye bl.a. pga fare for hjerterytmeforstyrrelser og kramperisiko. 0 Siter
krøll9 Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar nachnoo skrev (1 minutt siden): Noen bruker både 450 og 600. Er det vanlig med 600 også? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar krøll9 skrev (Akkurat nå): Det gjør noen. Men har skjønt at 300 er vanlig. Behandler sa det til meg, men i pakningsvedlegget står 450. Har også lest i andre kilder at andre står på mer. Men tror ikke det kan være mye bl.a. pga fare for hjerterytmeforstyrrelser og kramperisiko. Huff. Jeg vil ikke gå i kramper.... Anonymkode: 48440...c14 0 Siter
krøll9 Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Huff. Jeg vil ikke gå i kramper.... Anonymkode: 48440...c14 Den risikoen er nok hypotetisk for de fleste. Men er man allerede predisponert øker sjansen med økende dose. Men uansett er det bare å avtale eventuell doseøkning med behandler. Så finner dere sikkert riktig nivå sammen. Endret 2. februar av krøll9 0 Siter
nachnoo Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar krøll9 skrev (7 minutter siden): Er det vanlig med 600 også? Nei, ikke vanlig. Det vanlige er 300. Men mange mennesker er uvanlige. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar krøll9 skrev (22 minutter siden): Den risikoen er nok hypotetisk for de fleste. Men er man allerede predisponert øker sjansen med økende dose. Men uansett er det bare å avtale eventuell doseøkning med behandler. Så finner dere sikkert riktig nivå sammen. Jeg bare "bestiller" doseøkning på melding på HelseNorge hos fastlegen. Hun kjenner meg ikke.. Anonymkode: 48440...c14 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.