AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Og hva er vanligst serumkonsentrasjon når man har bipolar? Anonymkode: 07003...adc 0 Siter
munchin Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Og hva er vanligst serumkonsentrasjon når man har bipolar? Anonymkode: 07003...adc Jeg vet ikke om det finnes noe standard dose Litium? @nachnoo 0 Siter
nachnoo Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar munchin skrev (27 minutter siden): Jeg vet ikke om det finnes noe standard dose Litium? @nachnoo Korrekt. Litium doseres etter serumkonsentrasjon. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar nachnoo skrev (2 timer siden): Korrekt. Litium doseres etter serumkonsentrasjon. Ja, men hvilke doseringer er vanligst? 42+83, 83+83, osv? Anonymkode: 07003...adc 0 Siter
munchin Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, men hvilke doseringer er vanligst? 42+83, 83+83, osv? Anonymkode: 07003...adc Jeg bruker lavdose ; 3×42 mg. 0 Siter
nachnoo Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, men hvilke doseringer er vanligst? 42+83, 83+83, osv? Anonymkode: 07003...adc Jeg mener at >90% bruker mellom 42x2 og 83x2. 0 Siter
munchin Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar nachnoo skrev (7 minutter siden): Jeg mener at >90% bruker mellom 42x2 og 83x2. Kan Litium ha effekt på så lav dose som 42×2mg? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar munchin skrev (21 minutter siden): Kan Litium ha effekt på så lav dose som 42×2mg? I tråden fra igår fikk du svaret at det er et poeng også med lav dose Anonymkode: f2439...8f5 0 Siter
nachnoo Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar munchin skrev (23 minutter siden): Kan Litium ha effekt på så lav dose som 42×2mg? Det er serumkonsentrasjonen som er av betydning - ikke hvor mange mg du putter inn i hodet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I tråden fra igår fikk du svaret at det er et poeng også med lav dose Anonymkode: f2439...8f5 Jeg trodde ikke at noen brukte SÅ lav dose.... Anonymkode: f9f54...b2a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar nachnoo skrev (1 minutt siden): Det er serumkonsentrasjonen som er av betydning - ikke hvor mange mg du putter inn i hodet. Jeg regner med at jeg har serumkonsentrasjon på 0,3 nå med dosering 42×2 mg. Er 0,3 ok? Anonymkode: f9f54...b2a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar nachnoo skrev (Akkurat nå): Ja, hvis psykiateren din mener det er ok. Kan man ha effekt på 0,2=42×2 mg også? Anonymkode: f9f54...b2a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.