nachnoo Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar Jeg synes det er et godt behandlingsalternativ for de som ikke blir bra av psykoterapi og avansert farmakologisk behandling av depresjon. 0 Siter
Nestegang Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar Har personlig erfaring og synes det ikke var bra. Tenker tilbake til det med gru. Men det kan være personlig, så andre kan ha nytte av det. Fikk inntrykk at det heller var noe for de som er avhengig av noe. Og dyrt da. Latterlig dyrt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar Nestegang skrev (48 minutter siden): Har personlig erfaring og synes det ikke var bra. Tenker tilbake til det med gru. Men det kan være personlig, så andre kan ha nytte av det. Fikk inntrykk at det heller var noe for de som er avhengig av noe. Og dyrt da. Latterlig dyrt. Ja det er jo psykedelika, fikk du bad tripp? Anonymkode: db01f...cf2 0 Siter
Trinity80 Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar Det hjalp ikke meg, men mange som har god effekt. Synes det er bra vi har andre muligheter, og flere blir det nok fremover. 0 Siter
Nestegang Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja det er jo psykedelika, fikk du bad tripp? Anonymkode: db01f...cf2 Jeg ble bare engstelig og uvel. Vet ikke om det er en bad trip, siden jeg er vel ikke en regelmessig bruker av psykedelika. Brukte det 5-6 ganger, og var like ubehagelig hver gang. Helt satt ut i lang tid etterpå og har dårlige minner om det ennå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar Nestegang skrev (8 minutter siden): Jeg ble bare engstelig og uvel. Vet ikke om det er en bad trip, siden jeg er vel ikke en regelmessig bruker av psykedelika. Brukte det 5-6 ganger, og var like ubehagelig hver gang. Helt satt ut i lang tid etterpå og har dårlige minner om det ennå. Fikk du behandling på en anerkjent klinikk? Anonymkode: 25afd...053 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar nachnoo skrev (5 timer siden): Jeg synes det er et godt behandlingsalternativ for de som ikke blir bra av psykoterapi og avansert farmakologisk behandling av depresjon. Du skriver avansert farmakologisk behandling. Betyr det depresjonsbehandling med medikamenter igangsatt av psykiater? Anonymkode: 25afd...053 0 Siter
nachnoo Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Du skriver avansert farmakologisk behandling. Betyr det depresjonsbehandling med medikamenter igangsatt av psykiater? Anonymkode: 25afd...053 Ja, noe sånt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar Trinity80 skrev (8 timer siden): Det hjalp ikke meg, men mange som har god effekt. Synes det er bra vi har andre muligheter, og flere blir det nok fremover. Hvor mange behandlinger tok du? Anonymkode: 25afd...053 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar Nestegang skrev (6 timer siden): Jeg ble bare engstelig og uvel. Vet ikke om det er en bad trip, siden jeg er vel ikke en regelmessig bruker av psykedelika. Brukte det 5-6 ganger, og var like ubehagelig hver gang. Helt satt ut i lang tid etterpå og har dårlige minner om det ennå. Huff hørtes ikke noe særlig ut det nei. Anonymkode: db01f...cf2 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar Jeg tenker det er bra at det finnes flere steiner å snu om ikke tradisjonell behandling gir tilfredsstillende resultater. At det nå er blitt godkjent i det offentlige er positivt. Skulle jeg bli deprimert igjen, ville jeg ønsket ketamin før nye runder med ECT. 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar Nestegang skrev (15 timer siden): Har personlig erfaring og synes det ikke var bra. Tenker tilbake til det med gru. Men det kan være personlig, så andre kan ha nytte av det. Fikk inntrykk at det heller var noe for de som er avhengig av noe. Og dyrt da. Latterlig dyrt. Hvordan kjentes det? Har en kompis som har prøvd og han sa ting gikk veldig sakte. Han brukte ikke mot depresjon, men prøvde av nysgjerrighet. 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Jeg syns det er bra det fins i Norge. Kjenner noen med traumer som sa de fikk veldig bra utbytte av det. Skulle ønske MDMA-, psilocybin- og LSD-behandling også var tilgjengelig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Jeg kjenner en som har begynt å medisinere seg selv med fleinsopp, er ikke det ganske skummelt, uten fagfolk eller veiledning? Anonymkode: ab826...adb 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg kjenner en som har begynt å medisinere seg selv med fleinsopp, er ikke det ganske skummelt, uten fagfolk eller veiledning? Anonymkode: ab826...adb Man skal ha respekt for fleinsopp, men nei, syns ikke dette er så skummelt. Er helt klart mindre farlig enn f.eks. å gå ut og drikke seg full ei helg. 0 Siter
Nestegang Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar UtakknemligDiva skrev (15 timer siden): Hvordan kjentes det? Har en kompis som har prøvd og han sa ting gikk veldig sakte. Han brukte ikke mot depresjon, men prøvde av nysgjerrighet. Mye farger og mørke og du faller konstant. Helt sikker ulike opplevelser, men for meg var det som å være i den mørke delen av the Matrix, om du kjenner referansen. 0 Siter
ISW Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Drømmeautomat skrev (6 timer siden): Man skal ha respekt for fleinsopp, men nei, syns ikke dette er så skummelt. Er helt klart mindre farlig enn f.eks. å gå ut og drikke seg full ei helg. Rent biokjemisk støtter jeg dette. Hjernen og nervesystemet tar ikke skade av hallusinogener. Jeg er noe mer bekymret for (eksempelvis) om man får for seg at man kan fly og hopper fra en stor høyde. 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar ISW skrev (4 minutter siden): Rent biokjemisk støtter jeg dette. Hjernen og nervesystemet tar ikke skade av hallusinogener. Jeg er noe mer bekymret for (eksempelvis) om man får for seg at man kan fly og hopper fra en stor høyde. Ja, dette er en reell fare ved disse psykedelikaene, det er også derfor man anbefaler at man tar dem sammen med noen som er nykter og kan passe på. Men faren for at man skader seg selv (eller andre) i alkoholrus er nok fortsatt mange ganger høyere. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.