AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Eller en tilstand? Anonymkode: ad97e...45c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Eller en tilstand? Anonymkode: ad97e...45c Det er jo en sykdom som en får av å ha opplevd traumatiserte opplevelser. Ja en kan bli frisk og bedre av den sykdommen. Jeg er blitt mye friskere av K Ptsd. Anonymkode: c9154...a1f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er jo en sykdom som en får av å ha opplevd traumatiserte opplevelser. Ja en kan bli frisk og bedre av den sykdommen. Jeg er blitt mye friskere av K Ptsd. Anonymkode: c9154...a1f Hvilken behandling mottok du? Anonymkode: ad97e...45c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Kan bli frisk fra begge, ja. Anonymkode: 44f8e...6e3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvilken behandling mottok du? Anonymkode: ad97e...45c Det er privat. Anonymkode: c9154...a1f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er privat. Anonymkode: c9154...a1f Ok. Jeg bare lurte på om det var samtaleterapi eller annet.. Anonymkode: ad97e...45c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ok. Jeg bare lurte på om det var samtaleterapi eller annet.. Anonymkode: ad97e...45c Nei ikke samtaleterapi. Anonymkode: c9154...a1f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (På 2.2.2026 den 21.56): Nei ikke samtaleterapi. Anonymkode: c9154...a1f Jeg er ikke ts. Men lurer også på hva slags behandling? Hva var symptomene og plagene? Anonymkode: 1c892...bae 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Jeg ble kvitt det med både healing og behandling av psykolog. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.