AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Hvor lenge kan man være ambivalent til medisiner, hvordan blir man mer tilfreds med å ta dem? Selv etter å ha tatt regelmessig i 3 år har jeg denne ambivalensen Anonymkode: eaf14...f09 0 Siter
nachnoo Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor lenge kan man være ambivalent til medisiner, hvordan blir man mer tilfreds med å ta dem? Selv etter å ha tatt regelmessig i 3 år har jeg denne ambivalensen Anonymkode: eaf14...f09 Man er ambivalent helt til man klarer å koble inn fornuften. Endret 2. februar av nachnoo 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Jeg er ambivalent enda etter 5 år... Anonymkode: cc228...8c9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Jeg skjønner ikke hvor denne ambivalensen kommer fra. Forstår dere ikke hvorfor dere tar medisinen? Anonymkode: 55dd2...dfb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvor denne ambivalensen kommer fra. Forstår dere ikke hvorfor dere tar medisinen? Anonymkode: 55dd2...dfb Jeg blir ikke frisk på medisiner derav ambivalensen. Anonymkode: cc228...8c9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg blir ikke frisk på medisiner derav ambivalensen. Anonymkode: cc228...8c9 Men du blir bedre? Anonymkode: 55dd2...dfb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men du blir bedre? Anonymkode: 55dd2...dfb Ja, littegrann. Anonymkode: cc228...8c9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.