AnonymBruker Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar Og jeg er spent på om jeg får tilbake sansene etter eventuell seponering. Anonymkode: 09076...5c9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Og jeg er spent på om jeg får tilbake sansene etter eventuell seponering. Anonymkode: 09076...5c9 Er det du som har stilt alle disse litium-spørsmålene i lang tid nå? Anonymkode: 9cf67...747 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar Den forsvunne diamanten skrev (2 minutter siden): Er det en greie også?!😭 Skal du starte opp på Litium kanskje? Anonymkode: 09076...5c9 0 Siter
Sokk Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar Den forsvunne diamanten skrev (52 minutter siden): Er det en greie også?!😭 Tror ikke det er en stor greie. Har ikke merket noe sånt og litium er den medisinen jeg har merket minst bivirkninger av. Dette går nok fint 😊 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar Sokk skrev (55 minutter siden): Tror ikke det er en stor greie. Har ikke merket noe sånt og litium er den medisinen jeg har merket minst bivirkninger av. Dette går nok fint 😊 Jeg har heller ikke møtt andre som har opplevd det som meg, men jeg spurte fastlegen i dag og hun sa at det var vanlig/noen opplever det. Anonymkode: 09076...5c9 0 Siter
Sokk Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har heller ikke møtt andre som har opplevd det som meg, men jeg spurte fastlegen i dag og hun sa at det var vanlig/noen opplever det. Anonymkode: 09076...5c9 Høres ut som en kjip bivirkning. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar Sokk skrev (4 minutter siden): Høres ut som en kjip bivirkning. Ja, det er egentlig veldig kjipt. Jeg kan kjenne "nysprutet" parfyme på badet, ellers er det lite lukt jeg kjenner. Anonymkode: 09076...5c9 0 Siter
frosken Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Og jeg er spent på om jeg får tilbake sansene etter eventuell seponering. Anonymkode: 09076...5c9 Jeg kikket raskt på listen over bivirkninger, og kunne ikke se at dette var en kjent bivirkning. 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Skal du starte opp på Litium kanskje? Anonymkode: 09076...5c9 Har allerede startet opp 🙂 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Den forsvunne diamanten skrev (5 minutter siden): Har allerede startet opp 🙂 Spennende. Håper du får god hjelp av den! Anonymkode: 09076...5c9 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.