Gå til innhold

Hva er glede?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gir deg glede? 

Selv mister glede og kan ikke huske sist jeg lo eller gledet meg til noe eller hadde noen glede generelt. Livet er egentlig bare kjipt. 

Anonymkode: 06fb6...3ff

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva gir deg glede? 

Selv mister glede og kan ikke huske sist jeg lo eller gledet meg til noe eller hadde noen glede generelt. Livet er egentlig bare kjipt. 

Jeg blir glad når folk rundt meg har det bra, spesielt foreldre og barn. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er mye som gir meg glede. En kopp kaffe på terrassen en lørdags morgen, en malende katt på fanget, en god middag, en kjekk TV-serie, sitte i sofaen og forsvinne inn i en god bok... 

Anonymkode: 2e276...d4d

AnonymBruker
Skrevet

Var ikke mange som ville dele sin glede! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Du må slutte å bli sur og snurt fordi folk ikke vil svare i trådene dine. Da frister det ikke å svare noe mer i hvert fall. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Du må slutte å bli sur og snurt fordi folk ikke vil svare i trådene dine. Da frister det ikke å svare noe mer i hvert fall. 

Nei, det er sant. Ser det.  Det har jeg skjønt nå!!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Rettet deg. Jeg er ikke sur eller snurt. Men sier mye da. Såret og lei meg er rette ord!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Rettet deg. Jeg er ikke sur eller snurt. Men sier mye da. Såret og lei meg er rette ord!

Du synes alltid det meste andre gjør eller ikke gjøre sier mye. Som regel sier det deg noe negativt. For det er slik du tolker alt. Det betyr ikke at din tolkning er riktig. 

Det jeg ikke forstår er hvorfor du fortsetter å opprette disse trådene. De ender jo alltid på samme måte. Du synes synd på deg selv fordi ingen svarer og "det sier mye". Også oppretter du ny tråd som blir akkurat det samme. 

Hva får du ut av det?

AnonymBruker
Skrevet

Du synes alltid det meste andre gjør eller ikke gjøre sier mye. Som regel sier det deg noe negativt. For det er slik du tolker alt. Det betyr ikke at din tolkning er riktig. 

Det jeg ikke forstår er hvorfor du fortsetter å opprette disse trådene. De ender jo alltid på samme måte. Du synes synd på deg selv fordi ingen svarer og "det sier mye". Også oppretter du ny tråd som blir akkurat det samme. 

Hva får du ut av det?

Spm er vel hvorfor folk velger å ikke svare. Et bevist så klart er det negativt. Og kan ikke oppleves annerledes. De vil såre meg har jeg skjønt! 

Hvorfor kan jeg ikke få lov å lage en tråd mener du? 

Nicklusheletida
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hva gir deg glede? 

Det gir meg stor glede å sitte ved siden av kollegaen min på jobb. Han er Kristian Valen nr 2 og det er umulig ikke å le da. Når han var sykmeldt i ett år pga psykisk sykdom, savnet jeg han. Nå er han tilbake i sin gamle form. En slik kollega skulle alle hatt :)

AnonymBruker
Skrevet

Frihet er glede.

Mestring gir meg glede. 

Nære og kjære, de som faktisk bryr seg. 

Dyr gir glede. 

God søvn og helse. 

Anonymkode: 1a204...c37

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Spm er vel hvorfor folk velger å ikke svare. Et bevist så klart er det negativt. Og kan ikke oppleves annerledes. De vil såre meg har jeg skjønt! 

Du har lov til å lage tråd, jeg lurer bare på hva du får ut av det når det gir deg samme resultat at du blir lei deg og trist. 

Hvis noe gjør meg lei meg og trist så fortsetter jeg ikke å gjøre det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lag så mange tråder du vil, men om du velger å skrive under nick så er nok sjansen større for at du får flere svar på trådene dine. Dette har vært diskutert mange ganger her inne, men en del anonyme ser ikke ut til å ha noen vilje til å forstå akkurat det.

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (32 minutter siden):

Lag så mange tråder du vil, men om du velger å skrive under nick så er nok sjansen større for at du får flere svar på trådene dine. Dette har vært diskutert mange ganger her inne, men en del anonyme ser ikke ut til å ha noen vilje til å forstå akkurat det.

Hvorfor har det noe å si? Det er vel ikke viktig vel? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har lov til å lage tråd, jeg lurer bare på hva du får ut av det når det gir deg samme resultat at du blir lei deg og trist. 

Hvis noe gjør meg lei meg og trist så fortsetter jeg ikke å gjøre det. 

Jeg er trist og leiken hele tiden så det har ingen betydning egentlig. Og vil se om noen faktisk har lyst å svare. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er trist og leiken hele tiden så det har ingen betydning egentlig. Og vil se om noen faktisk har lyst å svare. 

Jeg er trist og lei meg skulle det stå. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jo faktisk. Gidder ikke svare når alle er anonyme. Føler ikke jeg får kontakt med anonyme. Så da gidder jeg ikke, og velger være anonym selv.

Anonymkode: 77631...195

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg misforsto tittelen. Det var ikke klart at du lurte på hva som gir hver enkelt av oss glede.

Jeg tror jeg svarer at glede for meg er å oppnå ting som ikke kommer av seg selv. Det dekker mange ting.  Pluss rene fysiske gleder som å spise god mat.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det har noe å si. I tråder hvor flere anonyme svarer hverandre er det håpløst å holde dere fra hverandre, nei, man gidder ikke sitte og sjekke at referansenummeret nederst i innleggene er det samme. Man blir ikke "kjent" med vedkommende på noen måte når det skrives som anonym. Om det gjelder sensitive tema skjønner jeg at man velger det, men ikke i disse trådene du starter.

påskelilje
Skrevet

Å gå på ski gir meg glede! I dag var jeg på ski rett etter jobb. Minus 7 grader og kuling og fryktelig surt, men du verden så vakkert det er med hvit snø, stillhet, lukten av skog og snø og renhet, frisk kald luft, kjenne at kroppen fungerer selv om jeg ikke går fort. Jeg smiler av glede når jeg går på ski, selv om ansiktet stivnet litt etterhvert fordi det var kaldt 😄

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...