AnonymBruker Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Jeg er så tom og sliten. Har bp2-depresjon, langvarig. Lurer litt om det er ME jeg har fått da utmattelsen ikke går over. Anonymkode: ff89d...9af 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er så tom og sliten. Har bp2-depresjon, langvarig. Lurer litt om det er ME jeg har fått da utmattelsen ikke går over. Anonymkode: ff89d...9af Nei det er ikke likt. Det du opplever er vanlig ved bp. Anonymkode: 12f8b...312 0 Siter
Fru2020 Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Jeg har tilbakevendende depresjon og me. Utmattelsen har mange likhetstrekk, men føles likevel forskjellig ut. Jeg pleier å beskrive det slik; ved me-utmattelse føles det som om noe holder meg fast i sofaen. Jeg klarer ikke å løfte kroppen, den føles lam ut. Ved depresjonsutmattelse er det som om noe trykker meg ned. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei det er ikke likt. Det du opplever er vanlig ved bp. Anonymkode: 12f8b...312 Går det noen gang over? Anonymkode: ff89d...9af 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.