AnonymBruker Skrevet i går, 06:28 Skrevet i går, 06:28 Det var en periode jeg gikk opp i vekt. Følte jeg fikk misbilligende blikk fra min terapeut mot min mage. Så jeg følte hun fordømte meg for det. Så var det en gang jeg tok med meg en kopp kaffe. Og hun virka irritert over at jeg hadde med kaffekopp. Hos enkelte terapeuter har jeg fått kaffe. Noen saker fikk meg til å føle at min terapeut utviklet en eller annen form for kontrollbehov overfor min person. At hun ville kontrollere meg. Hva hvis terapeuten har en diagnose? Lol. Anonymkode: d565a...48d 0 Siter
psykedeliker Skrevet i går, 10:05 Skrevet i går, 10:05 Det er bare du selv som styrer dine egne følelser. Hvis du er i tvil om hva terapeuten har ment, må du spørre direkte om det. 3 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 10:41 Skrevet i går, 10:41 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det var en periode jeg gikk opp i vekt. Følte jeg fikk misbilligende blikk fra min terapeut mot min mage. Så jeg følte hun fordømte meg for det. Så var det en gang jeg tok med meg en kopp kaffe. Og hun virka irritert over at jeg hadde med kaffekopp. Hos enkelte terapeuter har jeg fått kaffe. Noen saker fikk meg til å føle at min terapeut utviklet en eller annen form for kontrollbehov overfor min person. At hun ville kontrollere meg. Hva hvis terapeuten har en diagnose? Lol. Anonymkode: d565a...48d dette er jo utelukkende egen tolkning? Anonymkode: 5f351...603 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 13:31 Skrevet i går, 13:31 Er du paranoid? Anonymkode: 7caba...a83 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 14:28 Skrevet i går, 14:28 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Er du paranoid? Anonymkode: 7caba...a83 Nei jeg kan lese kroppsspråk. Å ta det opp, hvordan? Spørre om hen syns jeg har blitt feit? Anonymkode: d565a...48d 0 Siter
psykedeliker Skrevet i går, 14:41 Skrevet i går, 14:41 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei jeg kan lese kroppsspråk. Det betyr ikke at du kan lese andres tanker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.