AnonymBruker Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Jeg fortalte en god kompis av meg mens vi fortsatt datet om at jeg var utsatt for sovevoldtekter av en tidligere kjæreste. Eller at jeg ble vekket med at han puttet den inn og startet, fordi jeg er ikke en tung sover. Så lå jeg bare der og tålte det til han ble ferdig 😕 Følte meg utnyttet etterpå. Hans reaksjon var " Å jeg trodde sånt var helt vanlig i kjæreste forhold" " ganske sikker det er helt normalt". Dette er veldig lenge siden. Men altså hvis det jeg beskriver er sovevoldtekt, så er det noen menn der ute som tror det er helt ok. Anonymkode: f5da5...3bb 0 Siter
Grendel Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Det er helt klart sovevoldtekt etter loven sånn som den er i dag. Det var en diskusjon om det her på DOL for lenge siden. Jeg tror ikke det er veldig uvanlig. Noen kvinner synes det er helt greit. Andre synes ikke det er greit i det hele tatt. Etter loven er det i alle fall regnet som voldtekt og det er ikke noe man bør gjøre. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Jeg var så full en gang og våknet av at mannen var i full gang,når jeg våknet fullførte han ikke. Det var før vi fikk barn og syns ikke noe om det. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.