Gå til innhold

Straffbart å ikke stille opp på barnevernsmøter


Gjest bekymret mamma

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret mamma

Har hat kontakt med barnevernet en stund og begynner å bli rimelig lei av alle disse møtene som ikke fører noen steds."Fagfolk" som bare er opptatt av tullprat,ognekter å komme til sakens kjerne med det samme for å få størst mulig effekt av møtet.Føler at de er arrogante,trege,selvsikre og maktsyke.Foreldrene får kastet mest mulig dritt på seg og blir tvunget til å ha en passiv tilskuerrrolle.Hva er vitsen med møter da.Bare spør generellt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym

Det er sikkert ikke straffbart å ikke stille opp på møter med barnevernet, men jeg tror det vil være VELDIG UKLOKT!!! Dersom du ikke føler deg ivaretatt på en skikkelig måte, så ta med deg noen ! Det har du rett til ! Jeg ville også gitt skriftlig beskjed dersom jeg følte jeg fikk krenkende behandling, eller at barnevernsarbeiderne opptrer arrogant. Uansett hva saken gjelder har alle krav på en skikkelig behandling. Men husk at i avgjørelser er det alltid barnets beste som må komme i første rekke. Det er tross alt barnets livskvalitet det dreier seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

jeg hater barnevernet! ble ødelagt av dem. psykologen min kaller det dem gjorde mot meg overgrep. de la meg og mamma inn også i to uker, det kaller jeg frihetsberøvelse..kidnapping..

de gjorde en normal barndom til to år med en utrygg tilværelse med masse aggresjon... inngripen i mitt liv var det...

arrrrgh haaaaaater dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...