AnonymBruker Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar I en annen tråd her ble det nevnt både uvirkelighetsfølelse og at et panikkanfall ikke trenger å innebære høy puls. Det fikk meg til å tenke på at jeg ofte har tenkt at selv om jeg har uro, så har jeg egentlig ikke angst, fordi når jeg blir redd, går pulsen ned, ikke opp, og jeg er nærmere å svimle/svime av og bli kvalm, enn å hige etter pusten. Å være usikker på hva som er sant av opplevelser og tanker har jeg tolket som at jeg er full av løgn og ikke kan stoles på, ikke som uvirkelighetsfølelse. Men kan det jeg opplever egentlig være angst og eller dissosiasjon? Anonymkode: f79e2...e2c 0 Siter
ISW Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar Jeg får selv lavere puls når jeg er stresset. Det skyldes at jeg har lavt blodtrykk og når jeg får stresshormoner i kroppen og blodårene trekkes sammen, synker pulsen siden blodtrykket stiger og hjertet ikke lengre trenger å kompensere for det lave blodtrykket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.