AnonymBruker Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Jeg ønsker medisinsk stabilitet og lindring i form av samtaler. Anonymkode: a74e1...c5d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg ønsker medisinsk stabilitet og lindring i form av samtaler. Anonymkode: a74e1...c5d Det er nok oppnåelig 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Noe for å få bukt med ensomheten Anonymkode: b231b...c9e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Noe for å få bukt med ensomheten Anonymkode: b231b...c9e Har du hjelp nå? Anonymkode: a74e1...c5d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Vinne i lotto. Eller bli økonomisk forsørget. Det vil lette alle bekymringer og føre til trygghet og glede. Anonymkode: 1a7eb...f3e 1 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vinne i lotto. Eller bli økonomisk forsørget. Det vil lette alle bekymringer og føre til trygghet og glede. Anonymkode: 1a7eb...f3e Det hjelper nok på veldig mange ting. Men rike kan også bli deprimerte. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Jeg er heldig å få daglig oppfølging av teamet som jeg følges opp av i stedet for innleggelse og det er jeg veldig takknemlig for. Anonymkode: 52051...108 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er heldig å få daglig oppfølging av teamet som jeg følges opp av i stedet for innleggelse og det er jeg veldig takknemlig for. Anonymkode: 52051...108 Så bra! Hva er diagnosen din? Anonymkode: a74e1...c5d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Vinne i lotto. Eller bli økonomisk forsørget. Det vil lette alle bekymringer og føre til trygghet og glede. Anonymkode: 1a7eb...f3e Det viser bare at du har økonomiske problemer og bør være lett å ordne. Er mye verre å ha flere diagnoser. Så du bør være glad for det. Anonymkode: a640d...56f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det viser bare at du har økonomiske problemer og bør være lett å ordne. Er mye verre å ha flere diagnoser. Så du bør være glad for det. Anonymkode: a640d...56f ? Anonymkode: a74e1...c5d 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. februar Skrevet 20. februar Kunne være nyttig samfunnsborger Anonymkode: 6ee40...f61 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. februar Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kunne være nyttig samfunnsborger Anonymkode: 6ee40...f61 Hva må til for at du blir det? Anonymkode: a74e1...c5d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. februar Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (På 19.2.2026 den 17.28): Det viser bare at du har økonomiske problemer og bør være lett å ordne. Er mye verre å ha flere diagnoser. Så du bør være glad for det. Anonymkode: a640d...56f ? Ja jeg har diagnoser, men tror likevel hvis jeg slapp å bekymre meg så mye så ville jeg vært frisk og glad. Og økonomiske problemer når man har helseproblemer er slett ikke lett å fikse. 😡 Anonymkode: 1a7eb...f3e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.