Gå til innhold

hva gjør man da???


beib

Anbefalte innlegg

når alle ens krefter er oppbrukt på og hjelpe.

når det eneste man møter er motgang...

når den man elsker har det så vondt..

når man er redd...

når man aldri vet hva som møter en...

når alle råd og forslag er oppbrukt...

når en selv er¨på vei ned i samme driten...

når ingen hører på en...

når en blir misstolket...

når en får skylden...

når en må leve videre og vite at en ikke greide og hjelpe....

når en ikke tar i mot hjelp...

når en må stå og se på dette...

hva gjør en da???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LonelyMe

Da fortsetter du og gjøre ditt beste, selv om det ikke blir verdsatt akkurat nå. Dagen kommer da du vil bli takket for at du brydde deg og ikke stakk.

Det ser svart ut i perioder, men en dag blir det bedre. Det virker kanskje uutholdelig akkurat nå, men det er verdt det til slutt.

Bare pass på så du ikke blir helt revet med ned selv. Ta deg helt fri innimellom og ta vare på deg selv. Du kan ikke hjelpe, dersom du og blir syk. Husk at det er lov for deg å være litt svak også.

Lykke til!

Det ordnet seg hvertfall i mitt tilfelle, selv om jeg kom med noen av rådene ut av egne feilgrep. Han har det mye bedre nå, og skal snart slutte hos pskolog. Jeg venter på min, og sliter meg gjennom dagene. Jeg angrer ikke på at jeg var der for han, men jeg angrer på at jeg tok til meg tingene han sa. Vit bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...