AnonymBruker Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Var hos en psykolog for lenge siden som kommenterte at jeg ikke hadde ansiktsmimikk og ikke beveget munnen når jeg snakket. Hva kan dette som oftest skyldes? Generelt Anonymkode: 29b0f...cd1 0 Siter
munchin Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Var hos en psykolog for lenge siden som kommenterte at jeg ikke hadde ansiktsmimikk og ikke beveget munnen når jeg snakket. Hva kan dette som oftest skyldes? Generelt Anonymkode: 29b0f...cd1 Bruker du medisiner? Jeg blir slik av Litium og av depresjon generelt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Var hos en psykolog for lenge siden som kommenterte at jeg ikke hadde ansiktsmimikk og ikke beveget munnen når jeg snakket. Hva kan dette som oftest skyldes? Generelt Anonymkode: 29b0f...cd1 Alt for mye til å ramse opp her. Hvorfor spør du ikke når du er der? Anonymkode: 3535f...365 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Var hos en psykolog for lenge siden som kommenterte at jeg ikke hadde ansiktsmimikk og ikke beveget munnen når jeg snakket. Hva kan dette som oftest skyldes? Generelt Anonymkode: 29b0f...cd1 Jeg er sånn noen ganger, det kan være både pga medisiner og bare fordi jeg er sånn, må være veldig obs på å smile til min mor og det kan være anstrengende. Ble obs på det da de skrev om det. 0 Siter
Glitter Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Jeg er også mimikkløs. Vet ikke hva det kommer av. 0 Siter
munchin Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Glitter skrev (3 minutter siden): Jeg er også mimikkløs. Vet ikke hva det kommer av. Var du det før du ble syk også? Jeg ble det med sykdommen. 0 Siter
Glitter Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar munchin skrev (1 minutt siden): Var du det før du ble syk også? Jeg ble det med sykdommen. Tror det, men det ble verre etter jeg ble syk. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Glitter skrev (6 minutter siden): Jeg er også mimikkløs. Vet ikke hva det kommer av. Hvorfor må det "komme av" noe? 0 Siter
Glitter Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar psykedeliker skrev (4 minutter siden): Hvorfor må det "komme av" noe? Det blir jo sett på som unormalt. Så da må det jo komme av noe. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Glitter skrev (1 time siden): Det blir jo sett på som unormalt. Så da må det jo komme av noe. Normalt og unormalt er ikke nødvendigvis det samme som rett og galt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar asperger/autist tendenser. Anonymkode: 3535f...365 0 Siter
Glitter Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar psykedeliker skrev (59 minutter siden): Normalt og unormalt er ikke nødvendigvis det samme som rett og galt. Nei det er jo sant. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (48 minutter siden): asperger/autist tendenser. Anonymkode: 3535f...365 Enig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Det er ikke asperger, men det kan potensielt være konsekvens av asperger - det som er asperger er å stadig fake ting, da generer en forstyrrelse i sosial kommunikasjon. At kroppen prøver å fortelle hvordan du har det, det er ikke forstyrrelse i kommunikasjon - det er kommunikasjon; det å fake det, det er forstyrrelsen Eneste måten å bli kvitt det er å ordne opp i alt det andre: Kosthold, søvn, sosiale miljøet en er i, holdning og ev traumer, og lignende. Anonymkode: 8aea9...746 0 Siter
nachnoo Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Var hos en psykolog for lenge siden som kommenterte at jeg ikke hadde ansiktsmimikk og ikke beveget munnen når jeg snakket. Hva kan dette som oftest skyldes? Generelt Anonymkode: 29b0f...cd1 Bruker du antipsykotika? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar nachnoo skrev (21 minutter siden): Bruker du antipsykotika? Er det en vanlig virkning av AP? Anonymkode: e2a3b...c08 0 Siter
nachnoo Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det en vanlig virkning av AP? Anonymkode: e2a3b...c08 Nei. Men noen AP kan gi slike bivirkninger - særlig ved større doser. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar nachnoo skrev (41 minutter siden): Nei. Men noen AP kan gi slike bivirkninger - særlig ved større doser. Som i Abilify 15 mg? Anonymkode: e2a3b...c08 0 Siter
SoloSuper Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Det er noen teorier om at den ventrale vagusnerven kan bli understimulert av mye psykologisk belastning over tid og at denne er med på å skape levende ansiktsmimikk til vanlig. Jeg sliter også med lite mimikk, men prøver ikke å dekke over det eller anstrenge meg for å smile da det bare tar mye av den lille energien jeg har 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.