krøll9 Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Hvor lang tid etter endt kan man forvente å kunne se epikrise etter avsluttet behandling i HelseNorge. Skjønner det er dustete spørsmål fordi det sikkert er forskjellig, men erfaringsmessig hvor lang tid har det tatt hos dere? Det er snakk om DPS. Det er ti dager siden siste samtale. Er litt spent fordi jeg er nervøs for hvilke medisinanbefalinger som videresender fastlegen. 0 Siter
nachnoo Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Formoder at du og fastlegen får samme medisinanbefaling. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar krøll9 skrev (3 timer siden): Hvor lang tid etter endt kan man forvente å kunne se epikrise etter avsluttet behandling i HelseNorge. Skjønner det er dustete spørsmål fordi det sikkert er forskjellig, men erfaringsmessig hvor lang tid har det tatt hos dere? Det er snakk om DPS. Det er ti dager siden siste samtale. Er litt spent fordi jeg er nervøs for hvilke medisinanbefalinger som videresender fastlegen. Medisinanbefaling er garantert den samme du fikk i siste time på DPS. Anonymkode: a7853...bba 0 Siter
munchin Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Min epikrise var ferdig innen en uke etter at jeg hadde siste time. 1 Siter
krøll9 Skrevet 11. februar Forfatter Skrevet 11. februar nachnoo skrev (19 timer siden): Formoder at du og fastlegen får samme medisinanbefaling. It's complicated. Behandler gikk noe motvillig med på mine ønsker, men er jo da usikkert om det kommer til å være ok videre. Kommer an på hva som står i epikrisen. FL vil mindre sannsynlig fornye resepter som i utgangspunktet et mot generelle anbefalinger... Men for meg har komboen fungert, så krysser fingrene hardt. AnonymBruker skrev (18 timer siden): Medisinanbefaling er garantert den samme du fikk i siste time på DPS. Anonymkode: a7853...bba Da blir det lithium da, som er helt utelukket. Håper da ikke det. munchin skrev (18 timer siden): Min epikrise var ferdig innen en uke etter at jeg hadde siste time. Ja. Skulle ikke tro det tok så tid. Mener å ha fått tidligere før... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar krøll9 skrev (2 timer siden): It's complicated. Behandler gikk noe motvillig med på mine ønsker, men er jo da usikkert om det kommer til å være ok videre. Kommer an på hva som står i epikrisen. FL vil mindre sannsynlig fornye resepter som i utgangspunktet et mot generelle anbefalinger... Men for meg har komboen fungert, så krysser fingrene hardt. Da blir det lithium da, som er helt utelukket. Håper da ikke det. Ja. Skulle ikke tro det tok så tid. Mener å ha fått tidligere før... Hvorfor utelukker du Litium? Anonymkode: a7853...bba 0 Siter
krøll9 Skrevet 12. februar Forfatter Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvorfor utelukker du Litium? Anonymkode: a7853...bba Fordi det jeg tar fungerer fint og er mye mer udramatisk enn lithium. Hvorfor endre noe som ikke er i stykker? Skjønner man prøver hvis annet ikke har effekt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar krøll9 skrev (3 timer siden): Fordi det jeg tar fungerer fint og er mye mer udramatisk enn lithium. Hvorfor endre noe som ikke er i stykker? Skjønner man prøver hvis annet ikke har effekt. Ja, om du tar medisiner som hjelper deg og holder deg stabil er det jo veldig bra. Anonymkode: a7853...bba 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Hadde siste time i midten av desember. Ingen epikrise. Og jeg hater det. Anonymkode: 6a724...79b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hadde siste time i midten av desember. Ingen epikrise. Og jeg hater det. Anonymkode: 6a724...79b Er det noen spesielle opplysninger du venter på? Anonymkode: a7853...bba 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det noen spesielle opplysninger du venter på? Anonymkode: a7853...bba Nei jeg bare liker å vite hva de skriver. Og fastlegen ville kanskje også likt å ha en epikrise. Anonymkode: 6a724...79b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Nei jeg bare liker å vite hva de skriver. Og fastlegen ville kanskje også likt å ha en epikrise. Anonymkode: 6a724...79b Jeg er også nysjerrig slik og liker å ha kontroll! Anonymkode: a7853...bba 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.