AnonymBruker Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Min har 1 dag i uka som er stengt for pasienter. Men er de på hjemmekontor da eller er de på kontoret bare at de ikke har noen pasienter? Anonymkode: cc2f7...78d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar 14 minutes ago, AnonymBruker said: Min har 1 dag i uka som er stengt for pasienter. Men er de på hjemmekontor da eller er de på kontoret bare at de ikke har noen pasienter? Anonymkode: cc2f7...78d Mulig de jobber på sykehjem eller et annet sted i kommunen. Anonymkode: ba975...37a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Min har hjemmekontor onsdager. Anonymkode: e9174...2bb 0 Siter
Vendi Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Min fastlege har åpent alle dager. Ingen hjemmekontor der. 0 Siter
nachnoo Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Fastleger ansettes av kommunen. Svært ofte følger det med 20% (en dag) med annen virksomhet som sykehjem, helsestasjon o.l. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Legekontoret er åpent alle fem dager, men min lege er bare der tre dager i uka. Hva han gjør de andre to dagene vet jeg ikke. Men han svarer meg syv dager i uka hvis jeg har et spørsmål eller ber om fornyet resepet (Jeg sender via Helsenorge og forventer ikke svar før neste arbeidsdag, men han har noen ganger svart meg sent søndag kveld). Anonymkode: 02894...f0c 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Jeg tror han er der hver dag. Har også opplevd å få resept 23.30 på nyttårsaften. Skjønner ikke at de orker arbeidspresset. 0 Siter
emilie321 Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Min fastlege er tilgjengelig på kontoret 4 dager i uka, men det er alltid en lege der hvis en trenger det. Mener det er 6 leger tilsammen på det legekontoret. Veldig kjekt i ferier o.l. Har også fått meldinger fra fastlegen sent på kvelden, også på søndager. De har et enormt arbeidspress. 0 Siter
Kayia Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (På 11.2.2026 den 20.11): Min har 1 dag i uka som er stengt for pasienter. Men er de på hjemmekontor da eller er de på kontoret bare at de ikke har noen pasienter? Anonymkode: cc2f7...78d Det vet jeg faktisk ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Ja alle dager utenom lørdag og søndag. Anonymkode: c2830...31e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.