AnonymBruker Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Eller bestemmer psykiater det? Anonymkode: 682f7...28b 0 Siter
nachnoo Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Eller bestemmer psykiater det? Anonymkode: 682f7...28b Jeg tror de aller fleste vil finne en løsning på dette. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar nachnoo skrev (8 minutter siden): Jeg tror de aller fleste vil finne en løsning på dette. Så fint. Da kan jeg dele mer og ikke få det ført i pennen. Anonymkode: 682f7...28b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Det er uansett kun denne psykiateren som har tilgang til journalen så det har egentlig ikke noe å si i motsetning til ved et dps der alle er innom å leser stadig vekk både lovlig og ulovlig. Anonymkode: f08e2...30e 0 Siter
psykedeliker Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det er uansett kun denne psykiateren som har tilgang til journalen så det har egentlig ikke noe å si i motsetning til ved et dps der alle er innom å leser stadig vekk både lovlig og ulovlig. Hvordan vet du dette? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Det er uansett kun denne psykiateren som har tilgang til journalen så det har egentlig ikke noe å si i motsetning til ved et dps der alle er innom å leser stadig vekk både lovlig og ulovlig. Anonymkode: f08e2...30e Jeg tenkte mest på at familiemedlemmer kan be om å få utlevert journalen på et senere tidspunkt. Anonymkode: 682f7...28b 0 Siter
Vendi Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tenkte mest på at familiemedlemmer kan be om å få utlevert journalen på et senere tidspunkt. Anonymkode: 682f7...28b Kan de det bare sånn uten videre altså? Høres veldig rart ut så sant det ikke er etter din død og du ikke har reservert deg. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.