AnonymBruker Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Og hvilken dose bruker du? Jeg har brukt 150 mg i 4-5 uker og spiser nå 1/3 av det jeg vanligvis gjør (jeg er overvektig så det er bare bra!) Anonymkode: 102e8...007 0 Siter
krøll9 Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Ja. Jeg har hatt 0 apetitt i hele desember og januar. Nå har det gått litt over, men jeg spiser fortsatt mindre enn vanlig og er nok i defisitt noen dager i uka fortsatt. Vet ikke om det er tilvenning eller fordi jeg har redusert dosen noe. Var noe over anbefaling. Kanskje kombinasjonen med ssri også bidrar til å motvirke apetittløsheten. Så bra for deg at den effekten er nyttig for deg 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar krøll9 skrev (Akkurat nå): Ja. Jeg har hatt 0 apetitt i hele desember og januar. Nå har det gått litt over, men jeg spiser fortsatt mindre enn vanlig og er nok i defisitt noen dager i uka fortsatt. Vet ikke om det er tilvenning eller fordi jeg har redusert dosen noe. Var noe over anbefaling. Kanskje kombinasjonen med ssri også bidrar til å motvirke apetittløsheten. Så bra for deg at den effekten er nyttig for deg Hvilken dose stod du på/står du på nå? Anonymkode: 102e8...007 0 Siter
krøll9 Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar (endret) AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hvilken dose stod du på/står du på nå? Anonymkode: 102e8...007 Har bestemt meg for å ta meg sammen og være meg mitt ansvar mer bevisst, så godt jeg klarer, så derav er det noe jeg ikke deler. Men snakk med FL eller annen behandler. Ikke uvanlig å kunne trappe opp noe etter noen uker. Mulig de vil ta serumspeil først. Husker ikke om det gjøres på Wellbutrin. Endret 12. februar av krøll9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar krøll9 skrev (30 minutter siden): Har bestemt meg for å ta meg sammen og være meg mitt ansvar mer bevisst, så godt jeg klarer, så derav er det noe jeg ikke deler. Men snakk med FL eller annen behandler. Ikke uvanlig å kunne trappe opp noe etter noen uker. Mulig de vil ta serumspeil først. Husker ikke om det gjøres på Wellbutrin. Takk for svar. Anonymkode: 102e8...007 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.