AnonymBruker Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Jeg har ikke så mange adjektiv til å beskrive selv men eksempler kan kanskje være myk, hard, krevende e.l. Anonymkode: 053a5...a67 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Og har dette fungert for deg? Jeg vil beskrive min behandler som profesjonell og litt distansert. Meget dyktig faglig. Anonymkode: 053a5...a67 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar jeg kan kun snakke om fastlegen min nå som jeg ikke er i Dps-systemet. Vedkommende er en god lytter, og typen som vil være en lagspiller. Ikke den som driver med mye utenomsnakk, men tar seg god tid til det som er relevant. Jeg har heller aldri opplevd henne som stressa, selv om det har vært mye å gjøre på kontoret. I tillegg har hun bein i nesa, og bretter virkelig opp armene når det virkelig gjelder. Og så god på samarbeid med andre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar FjellOgDalar skrev (40 minutter siden): jeg kan kun snakke om fastlegen min nå som jeg ikke er i Dps-systemet. Vedkommende er en god lytter, og typen som vil være en lagspiller. Ikke den som driver med mye utenomsnakk, men tar seg god tid til det som er relevant. Jeg har heller aldri opplevd henne som stressa, selv om det har vært mye å gjøre på kontoret. I tillegg har hun bein i nesa, og bretter virkelig opp armene når det virkelig gjelder. Og så god på samarbeid med andre. Det er veldig fint å høre! Anonymkode: 053a5...a67 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.