AnonymBruker Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Kan noe hjelpe meg å finne valid forskning på virksomme s-lithiumverdier mot depresjon ved bipolar lidelse. Sikkert enkelt, men når hjernen ikke virker... Anonymkode: 7944b...089 0 Siter
nachnoo Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan noe hjelpe meg å finne valid forskning på virksomme s-lithiumverdier mot depresjon ved bipolar lidelse. Anonymkode: 7944b...089 Så enkelt er det ikke. Noen klarer seg med 0,3-0,4 andre må ha mer for at det skal virke, men sjelden over 0,9-1,0. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar nachnoo skrev (25 minutter siden): Så enkelt er det ikke. Noen klarer seg med 0,3-0,4 andre må ha mer for at det skal virke, men sjelden over 0,9-1,0. Er det bedre å ta hele døgndosen på en gang (etter avtale med ege lege)? Anonymkode: 7944b...089 0 Siter
nachnoo Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Jeg leser at en autoritet som Ulrik Malt sier at man kan ta alt én gang i døgnet. Det er praktisk. Tross det ville jeg ikke gjort det selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.