AnonymBruker Skrevet 15. februar Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg tror jeg er ganske vanskelig. Jeg har vanskelig for å gi slipp på kontrollen, jeg analyserer alt terapeuten sier og gjør og tolker det i verste mening. Jeg er redd for å bli såret, og er forknytt og stille. Jeg klarer ikke å stole på skikkelig, og har alltid en dyp følelse av at terapeuten misliker meg sterkt. Jeg overvåker meg selv kontinuerlig. Når opplever skam raskt, og sluttet og begynte igjen flere ganger de første årene. Jeg tror jeg jobber hardt da, jeg avlyser aldri, jeg møter alltid presis, jeg er utholdende og gjør så godt jeg kan. Terapeuten har sagt at hen har lært mye av meg (sikkert sagt av høflighet, noe jeg ble litt lei meg for, for det høres også ut som hen ikke liker meg, igjen kanskje et bilde på at jeg er vanskelig å jobbe med). Anonymkode: 7e506...527 Analyserer du i som å kverulere? Ta det til deg; behandler har lært noe av deg! Anonymkode: 1d223...636 0 Siter
krøll9 Skrevet 15. februar Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvor lenge gikk du til DPS? Anonymkode: 1d223...636 Ca. ett år. Why? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. februar Skrevet 15. februar krøll9 skrev (24 minutter siden): Ca. ett år. Why? Jeg var bare nysjerrig😉 Anonymkode: 1d223...636 0 Siter
krøll9 Skrevet 16. februar Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg var bare nysjerrig😉 Anonymkode: 1d223...636 Ok. For jeg blir litt skeptisk til slike spørsmål 😉 Hvorfor spør du som anonym? Går du til DPS da? I Vestland da eller? Nord? Sør? 🧐 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. februar Skrevet 16. februar krøll9 skrev (4 minutter siden): Ok. For jeg blir litt skeptisk til slike spørsmål 😉 Hvorfor spør du som anonym? Går du til DPS da? I Vestland da eller? Nord? Sør? 🧐 Generelt var jeg bare nysjerrig på hvor lang tid du dere brukte på å lære deg mestringsstrategier for depresjonen. Jeg gikk tidligere til DPS for behandling av alvorlig depresjon. Gikk dit i ca 3 år. Anonymkode: 1d223...636 0 Siter
krøll9 Skrevet 16. februar Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Generelt var jeg bare nysjerrig på hvor lang tid du dere brukte på å lære deg mestringsstrategier for depresjonen. Jeg gikk tidligere til DPS for behandling av alvorlig depresjon. Gikk dit i ca 3 år. Anonymkode: 1d223...636 Ok. Jeg lærte ingenting for å mestre depresjon i dette forløpet. Men over mange år har jeg allikevel lært å kjenne meg selv og kjenner til mange av mønstre og tidsperspektiver. Oi. 3 år er lang tid. Hvis du hadde nytte av det (?) så er det flott at du fikk det tilbudet. Du kom vel godt overens med behandler også da forhåpentligvis. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. februar Skrevet 16. februar krøll9 skrev (29 minutter siden): Ok. Jeg lærte ingenting for å mestre depresjon i dette forløpet. Men over mange år har jeg allikevel lært å kjenne meg selv og kjenner til mange av mønstre og tidsperspektiver. Oi. 3 år er lang tid. Hvis du hadde nytte av det (?) så er det flott at du fikk det tilbudet. Du kom vel godt overens med behandler også da forhåpentligvis. Ja, jeg hadde nytte av det. Jeg var også innlagt flere ganger da. Jeg lærte nok mest av atferdsregistrering. Skrive ned alt jeg gjorde og sette karakter fra 1-6 på det. På den måten lærte jeg hva som gav energi/mestring og motsatt. Jeg kom godt overens med de aller, aller fleste da også behandler😊hadde du også en god behandler? Anonymkode: 1d223...636 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.